Nezlepšil sa jej interval na úkor nejakej linky, pretože žiadnej linke so sólo autobusmi sa nezhoršil interval, ba čo viac, niektorým sa aj zlepšil. Čo tak prestať odsudzovať dlhodielsko-mlynsko-kramársku 32-ku a začať ryčať do 133-ky? Hneď by mohli mať o jeden-dva trolejbusy viac na Dolných honoch.
tak to je fajn, že akceptovateľný odchod je v 8-minútovom intervale určite to ocenia najmä tí, ktorí jazdia vozmi s int. 3, 4, 5 7,5 či 8 a DPB im bude vysvetľovať, že "veď je to v poriadku" ?
Re #110955 hoppusmark01: mohli ju potom radšej presmerovať cez Krasovského - ušetrili by nejaký ten čas i km + dala bysa spraviť zastávka Digital park/Atrium/Relaxx. Aj keď na Jungmannova - Zochova by bol zase o ďalších 15m väčší nátresk... ale zase dá sa použiť 88 k jauparku a odtiaľ 93/94...
Re #110986 hoppusmark01: som za, ak myslíš tú, kde stojí 84,99 smer Ovsište - navyše ľudia odtiaľ dosť nebezpečne prebiehajú smerom k poliklinike cez 4-prúdovku, hoci je kúsok odtiaľ semafor... ?
Re #111013 810zssk: to by bola tiež za trest? ? ako napr. most, Zochova a späť?
Ok. Vieš o koľkých linkách sa uvažovalo v koľkých intervaloch? ? Čo všetko vyšlo z úst ľudí z DPB a bizarnosť je, že práve teraz keď linky nedostávajú späť svoje intervaly pre školský rok, tak sa jedna linka tak krásne posilňuje. Tak niežeby ich napadlo zabezpečiť najprv linky ktoré už nemôžu moc oslabovať ale hentam dajú na 32, ktorej trasa tiež nieje krátka. Pokiaľ viem, tak z DD je ráno tiež na Molecovej zliezť.
Neber moc vážne čo poviem, ale stále naše CP majú na míle ďaleko od tých v Trnave a Považskej Bystrici kde pre 8 spojov denne je 10 vysvetliviek a samotné popisy k písmennkám a piktogramom sú dlhšie než grafikon ? takže jemná variácia trasy s jednou odbočkou "Holíčska" neni taká pohroma ale v kľude, ak to prekáža je jedno či tie spoje budú v grafikone označené ako "h" alebo na extra grafikone pre linku 94. Ešte než by došlo k takému oslabeniu liniek 93 a 94, tak by bolo fajn zistiť či je to fakt opodstatnené, lebo ako som povedal, že ja tie linky poznám ozaj dobre v úseku Dvory - Vazovova/HL.st.
Mimochodom to spojenie 34+84 ako náhradu za 94 by si ako ohodnotil?
Nemozem si pomoct, ale mne to pride ako clovek so zlou financnou situaciou, nezvladajuci nic splacat, ale kupi si Mercedes ML a bude tvrdit ako je potrebny a ze ho to nic nestoji...
901 je urcite protekcna linka, prazdnu linku nema zmysel prevadzkovat. Ale kamarat kamarata asi potrebuje
Moj osobny nazor je ze L66 zostane povodna cez Bajkalsku. Bola tam naozaj vytazena teraz cez ruzovu dolinu chodi viac menej prazdna, vsetci co idu smer Bajkalska radsej vystupia na zastavke Tokajicka a prejdu Sabinovskou ku Kauflandu. Cize jednoznacne cez Bajkalsku.
Pri nedostatku vozov by sa mohlo v buducnosti mohlo nukat riesenie L66 zlucit z L74. Pri tejto variante by sa musela dat do poriadku cesta na ulici Domove role (vzadu za UNS) aby sa mohla napojit pri PD Prievoz na Slovnaftsku cestu. Cize trasa HL.ST-Sancova-Bajkalska-Drienova-Tomasikova-Kastielska-Parkova-Domove role-Slovnaftska-Vlcie Hrdlo.
Neviem nakolko by to riesenie bolo realne. Nastal by vlastne subeh s L78 to by sa mohlo vyriesit otocenim L78 (cim by doslo k uspore klbovych vozov. Trasa Dolne Hony-Drienova-Zahradnicka-Krizna-Trnavske myto-Trnavska-Bajkalska-Drienova -Dolne Hony. Pripadne este L78 potiahnut smerom na Dolne hony cez Mildu-Slovanet a potom hore na Drienovu.
Podľa mňa nemá zysel sa rozčulovať nad L 180 a L 151. Keby sme mali všetky nerentabilné linky a ich šoférov presunúť na "nosné" resp. dôležitejšie linky tak by to nebolo fér voči "menšine", ktorá tieto nerentabilné linky využíva. O linke 901 asi nemám názor, asi by bolo lepšie ju po čase ak bude licencia ju predĺžiť do Hainburgu, ale ani potom som neni presvedčený o jej dôležitosti. Uvidíme.
Podľa mňa najdôležitejším krokom je nákup nových vozidiel. Určite som zástancom zniženia počtu liniek električiek, ale s lepšími intervalmi. To množstvo "elín" čo premáva okolo PKO je silné kafe. Z Tejto radiály by mali premávať 3 linky. Jedna na ružinovskú, jedna na vajnorskú a jedna na račiansku radiálu. L 13 by mala ostať a ešte jedna linka pre každú východnú radiálu z centra mesta + jedna linka električiek z východu BA na hl. stanicu. Ak by boli dokonalé intervali si myslím že by to bolo zvládnuteľné a aj akceptované. Ale nerozčulujte sa hned je to len moj názor. Dik.
re 810zssk ... pridam tu este reason na vcerajsi prispevok ohladom 212 zo zimneho stadionu: takto cesta cez jegeho / zahradnicku ma byt "oficialne" prejazdna od 1.9 ako aj spustenie elektrickovej trate tym padom by ked mozu uz davno tade na cierno chodit auta tak neviem preco by tade okrem 205 nemohla prejst aj 212 ...
a este niekto tu hovoril nieco o zlucovani zastavok ... podla mna by sa niektore zastavky mali zlucit ale zas niektore nie, urcite by som nezlucoval halovu praveze to je zastavka ktora by mala zostat podla mna je to sice moj nazor ale je
dalej si myslim ze by sa mala vsade kde sa da rozsirit cesta ako v inych mestach ... pokial sa to nebude dat urobit co najskor neskor na tych miestach uz budu ine veci koli ktorym sa to nepodari ... a linky ktore chodia cez 2 a viac MC by sa rusit nemali lebo su to proste linky ktore su usadene skor by som iba k nim pridaval bud v rannych alebo v poobednych hodinach posilnene linky
Pravda. Problem je ze rychlost elektrickovej dopravy ma stale rezervy a stale moze rast, ale to by sa muselo chciet. Druhy problem je ci takyto system MHD pochopi aj cestujuca verejnost..
Som zvedavy ako bude využitá L 178. Inak si myslím, že presne tak by to malo fungovať. Z okrajových častí mesta nás autobus s kvalitnim intervalom dovedie k rýchlejšiemeu druhu dopravy ako je napr. električka. Ak tá má preferenciu v pravom slova zmysle, ak je obsluhovaná kvalitnými vozmi a má tiež dobré intervali je určitie lepšie prestúpiť ako mať okružnú jazdu mestom dennodenne do a z práce či školy. Ale u nás je to asi hudba budúcnosti. Asi si to uvedomil aj DPB že autobusové linky od konca sveta na koniec sveta nemôžu fungovať v Blave. Aspoň nie v špičkách. A už vôbec nie bez BUS pruhov. Ak by mala L 78 Bus pruh od Malej Scény po Vrakuňu nebolo by treba L 178. Ale zasa len hudba budúcnosti... Ak vôbec
Za nezmysly 180, 151 a 901 nemôže 32-ka ani dlhodielčania. Ak sa jedná o vodičov, rýpte do 180, 901 a 151-ky. Ešte mi povedz na úkor akých častí sa zahusťuje inetrval 32-ky? Ktorej "sólo" linke sa zhoršil interval?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk