Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Petto #110930:
"V tejto súvislosti už podnik vykonal aj prieskum v okolitých dopravných podnikoch, aby sa mohol prípadne inšpirovať. " - TY KOKSO! Ich napadlo sa pozriet do okolitych miest? To uz je mozne ze coskoro im dopne ze je cas tu nasu pseudoMHD zlepsit.
Reakcia na: tony antoniaci #110932:
ja si myslim ze pri BUS PRUHU od zastavky pri podchode po molecovu by mohol byt 4min interval a aj L133 a aj by im este nejake trolejbusy ostali navyse ? ale nie, toto mesto je tak bohate a blbe, ze radsej kupi dalsie trolejbusy za desiatky milionov ktore BUDU STAT V ZAPCHE... vsak naco rozmyslat? penazi a trolejbusov mame tolko ze nevieme co s nimi, a MHD je tak atraktivna, ze keby nebodaj nestali tie trolejbusy v zapche, tak sa ludia o nastup do L32 pobiju...
Reakcia na: 498.106 #110902:

"postupne zvyšovať dopravné výkony s ohľadom na
finančné prostriedky, technický stav a počet vozidiel MHD a stav dopravného personálu (vodičov MHD) rozširovaním trás spojov v rámci regiónu"
- Nedávno ktosi z mestských predstaviteľov hlásal "Nie zvyšovaniu výkonov MHD!". Pán Kadnár mal informovať účastníkov sympózia, že na rozdiel od Viedne, kde majú dopravný masterplan či ako sa to volá daný na mnoho rokov dopredu, v Bratislave sa rozhoduje aj o kľúčových veciach operatívne podľa nálady predstaviteľov (Cílek - Wolfsthallinka, Ďurkovský - Starý Most)

"zmenou organizácie dopravy zrýchliť priemernú rýchlosť
električky o 25% - preferencia na križovatkách, zníženie
počtu prejazdov cez trať"
- tak to aby konečne začali. Úspechom bude, ak sa im podarí priemernú rýchlosť električky aspoň priblížiť hodnotám, ktoré boli pred výstavbou pasívnej diskriminácie električiek (PDE).

"Zvyšovanie presnosti jazdy – dodržiavanie grafikonu
rok 1996 - 42,2 % presných odchodov
rok 2007 - viac ako 85 % presných odchodov"
- ? ? No, tak toto prosím vysvetliť. Minule som sa dozvedel, že DPB toleruje jazdu s niekoľkominútovým predstihom... Čiže otázka je, aký je ten interval, ktorý sa považuje za "presný odchod". Či to nieje náhodou tak, že naše odchody sú práve tak presné, ako si nastavíme naše tolerancie. ?

"7 spoločných predajní so železničnou spoločnosťou"
- nazvať občasnú dostupnosť cestovného lístka DPB pri okienku ŽSR "spoločnou predajňou", tak tomu hovorím odvaha.

Inak musím pochváliť niektoré vízie, napr. outsourcing opráv a pod. to je plus oproti minulému vedeniu. Čítať výročné správy z čias hrôzovlády Cng. tak to bol otras.
Reakcia na: Solider #110931:
Vario? ?
Reakcia na: Petto #110900:
Omnoho viac by som ocenil, keby po zatrolejovaní obratiska žiadna 133-ka nebola a trolejbusy by sa točili Kuklovská - Molecova v 4-minútovom intervale v rannej špičke a ešte by aj nejaký zvýšil. ?
Tým chcel naznačiť, že ostatní Bratislavčania nemajú nárok na "modernú" električku? Už vidím tie zadelenia a oznam na nástenke: vypravovať iba do Petržalky ? ?

A čo to má byť? Končar? Siemens? Škoda? ?
Reakcia na: ivanbuto #110922:

slovo budovanie má blízko k slovu b ú r a n i e ?
Reakcia na: AAA #110927:
nuz...kto nebyva tam, kde ti, ktori slubuju, maju smolu...uz pocas prazdnin sa isty pan v TV KV vyjadril, ze vie slubit posilnenie intervalu a vacsie vozidla na linke 32 (aj ked tie vozidla si asi do utorka prenajat nestihnu) ?
Reakcia na: TeBeCe #110925:
A aký je nepolitický dôvod toho zlepšovania 32, keď sa inde zhoršuje?
Reakcia na: ivanbuto #110923:
Pán GR ti iste povie, že ide len o racionalizáciu a optimalizáciu výkonov v súlade s ročným projektom MHD. ?
Reakcia na: ivanbuto #110920:
usetri sa nejaky voz zrejme.
Ad. hoppusmark01:
Už si písal na magoriát ohľadne stĺpov trakčného vedenia a budovania tbus trate pri Eurovei? Ak nie, tak šup šup. ?
Reakcia na: 810zssk #110921:
Tak info o stabilizácii poču vodičov u autobusov hovoril sám pán GR... preto som sa pýtal, či sa teraz riedili intervaly kvôli nedostatku vodičov.
Reakcia na: 498.106 #110902:
Pekný nadpis, že "budovanie verejnej dopravy".... tak úžasne toto mesto buduje verejnú dopravu a stará sa o ňu, že až. ?
Reakcia na: ivanbuto #110920:
My sme poculi uz aj to ze elektricku do Petrzalky otvoria v lete 2009.
Reakcia na: TeBeCe #110917:
Hmm, a na napr. na 95 sú štandardne také zápchy, že sa nestíhajú odchody z konečných? Alebo bol ranný interval 3 min. príliš veľký "luxus"?

A stále je taký nedostatok vodičov? Veď sme počuli, že situácia sa už stabilizovala.
Inak, 192 v useku Patronka - Voz. Petrzalka sa bude vylepovat samostatne alebo bude len zapracovana do CP 92ky?
Inak nove CP maju trosku iny font a su mensie.. kedze su vsak orezane rovnako, vyzera to obcas divne 🙂
Reakcia na: Puki #110915:
zapchy a nedostatok vozov = > redsie intervaly...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.