"Samé prázdne" - nebolo to náhodou po nejakej nehode? Inak sa tam nejaké prázdne vozidlo sotva objaví.
"sú väčšinou plné akurát po ŽST Vinohrady a ďalej poloprázdne" - asi si tam nikdy v špičke nebol. Poloprázdna električka v smere z Rače príde na Vinohrady iba vtedy, ak sa predchádzajúca zaseká. Niekedy na Vinohradoch je problém sa dostať do vozidla.
no ved ak by postupovali podla toho schvaleneho planu (100ks 2009, 100ks 2010, 40ks 2011), tak v r.2010 tu bude 200 autobusov co moze pomoct aj Durkovskemu vo volbach. otazka je, ci to pochopi aj Durkovsky a ten tender sa zrealizuje.
Mne sa páči aj veta: "Zámerom DPB preto je, aby vo vozovom parku boli vozidlá od dvoch, prípadne troch výrobcov." Podľa mňa chcel povedať "Zámerom DPB preto je, aby vo vozovom parku boli vozidlá od jedného, výrobcu značky Sor."
Najväčšia sranda by bola keby pred vyhlásením tendera na nákup električiek do Petržalky začal Sor vyrabať aj tie. ?
Mne by sa zdalo vhodne aj vedenie elektricky k Auparku. Neviem ale kolko by to stalo a o kolko by sa tym predlzila jazdna doba (mozno by mohli byt dve vetvy, bud cez Aupark, alebo priamo a rano by sa k Auparku vobec nejazdilo, zvysok dna by boli aj zrychlene spoje co by nezachadzali, aj normalne)...
Pise sa rok 2030 a predseda predstavenstva Branislav Zahradnik (57) slavnostne uvadza do premavky dva nove autobusy SOR NBNTP 18, ktore by mali nahradit dozivajuce Karosy B741 CNG. Aj po obnove vozoveho parku by mali zostat v premavke este dve, ktore budu jazdit na zvysnych dvoch klbovych linkach. Ich vyradenie by malo nastat po otvoreni elektrickovej trate do Petrzalky ktore bude URCITE do roku 2034.
Premavku MHD v Bratislave zabezpecuje 30 autobusov (z toho 4 klbove) na 50 linkach, 4 elektriciky na dvoch linkach a 1 trolejbus na jednej linke. Priemerny interval je 180 minut. Podiel MHD v meste je 4%. V ramci 58-mej etapy preferencie by mesto chcelo do roku 2050 obnovit vsetky byvale elektrickove trate, ktore drahovy urad pre katastrofalny stav uzavrel a taktiez do roku 2034 otvorit elektricku do Petrzalky. Uvazuje sa aj nad jej vedenim v plytkom tunelY, co presadzuje najma starosta Petrzalky, Marcel Slavik (52). Planovany interval je 90 minut, pricom spoje budu nadvazovat na TGV vlaky z Pariza, ktore zacali jazdit minuly rok.
na tej trave parkuju radovy zamestnanci NR SR kedze polanci odmietli pristupnit podzemne garaze pod NR SR pre obycajnych smrtelnikov. Tie garaze mimochodom zivaju prazdnotou.
Tak tuto zásadne nesúhlasím:
1. Podzemné garáže by tu mali takú kapacitu, že by tým určite neboli ošetrené "nárazové" návaly IGK, ako napr. nedávno počas akcie s lietadielkami na nábreží, kedy sa z celej Mudroňovej v okolí Hradu stalo parkovisko.
2. Ďalej, prečo by mal ktokoľvek stavať miestnym obyvateľom nové parkovacie miesta zadarmo?
3. Podzemné garáže by boli spoplatenené, teda veľa ľudí by naďalej uprednostnilo parkovanie v okolitých uličkách zadarmo. Riešenie spočíva v rozšírení regulovanej zóny parkovania eventuálne aj na túto časť mesta.
4. Turisti si snáď nepotrebujú vyvážať zadok priamo na Hrad, keď je tam pravidelná MHD v dobrých intervaloch, a je to pár minút peši od historického centra.
5. Pri rekošntrukcii Hradu sa teraz uvažuje o podzmenej garáži pre vyše 200 IGK s vjazdom zo Zámockej ul., ak už hovoríme o probléme parkovania.
6. Lokalita si zaslúži, aj pre obyvateľov, plnohodnotný park, aj so vzrastlou zeleňou.
az na maly detail - tie podzemne parklovacie miesta by zadarmo neboli, takze (nielen) slovaci by nadalej parkovali priamo v parku.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk
Premavku MHD v Bratislave zabezpecuje 30 autobusov (z toho 4 klbove) na 50 linkach, 4 elektriciky na dvoch linkach a 1 trolejbus na jednej linke. Priemerny interval je 180 minut. Podiel MHD v meste je 4%. V ramci 58-mej etapy preferencie by mesto chcelo do roku 2050 obnovit vsetky byvale elektrickove trate, ktore drahovy urad pre katastrofalny stav uzavrel a taktiez do roku 2034 otvorit elektricku do Petrzalky. Uvazuje sa aj nad jej vedenim v plytkom tunelY, co presadzuje najma starosta Petrzalky, Marcel Slavik (52). Planovany interval je 90 minut, pricom spoje budu nadvazovat na TGV vlaky z Pariza, ktore zacali jazdit minuly rok.