Reakcia na: Max #110424:
Preferencia v noci nutna nie je, aj tak su takmer vsade vypnute semafory.. ale inak suhlas..
Ale akceptujem a ciastocne suhlasim. keby tie trate boli lepsie vtedy by to malo este vacsi zmysel.. momentalne je to len v ekologicko-ekonomickej rovine
Co sa tyka tlacenia - v BA je to extrem a urcite to nie je v poriadku.
Max
teoreticky si viem predstavit nejaku nocnu elektrickovu linku do Dubravky + pripoj N20 - od DKD cez staru Dubravku, Zatevnu, Homolovu opat na Prikriz a stade do DNV, (+Lamac + Zahorska Bystrc),
dalej linku do Race a na Piesky (obsluhuje cele zastavane uzemie az po koniec mesta) a z Race nocny bus do Vajnor a na Zl.Piesky + vramci BIDky navazna linka do Juru a Pezinku (+Modry)
tak isto linku zo Zlatych do Ivanky p.D. (+Grobov + Bernolakova);
tiez smer Ruzinov, prestup na bus smer Vrakuna, Dolne hony, Pod. Bisk, letisko , Rovinka... teoreticky.
avsak, treba si uvedomit jeden dost podstatny detail - a to je sucasny zaslostny stav kolajovych trati elektriciek, co by sposobovalo predlzenie jazdnych dob, cize elektricka z Hl.st. do Dubravky by bola sotva rychlejsia ako dnesna N21 -to je, zial, fakt, s ktorym treba pocitat.
Jedina vec, ktoru by som si realne dokazal predstavit v sucasnych podmienkach (samozrejme s pozehnanim a financovanim mesta!) je linka N13, iduca po trase dennej linky. Proste linka s 24-hodinovou prevadzkou (za predpokladu, ze ma v centre mesta v noci ostat zivot) + samozrejme povinne bezpecnostny dozor = prislusnik statnej/mestskej policie a idealne aj revizor.