to ufo:Áno len na Slovensku je to opačne.Vyletí radový zamestnanec a riaditeľ, ktorý v prvom rade zodpovedá za DPB a.s. ako firmu (chcem poukázať na nefunkčnosť vysielačky, respektíve jej slabý dosah) si spokojne hovie a má plné ústa predpisov.Som zvedavý, čo by bol schopný urobiť on keby bol na mieste toho vodiča,(posss..l by sa !!!)
d3k0
Jožo: Z poslednej 8 sa ešte dá prestúpiť na nočáky, ak človek vystúpi na Predstaničnom nám. a beží na svoju vyvolenú zastávku. Potom to stihne len-tak tak... Btw, dík za tip na anketu. Bude o 1-3 týždne.
TeBeCe: Mňa by típci s harmonikami ani veľmi neobťažovali, ale to by najskôr museli vedieť aj niečo poriadne zahrať...
A ešte čosi k tej našej biednej nočnej doprave. Trošku som v piatok vo Viedni omrkával cestovný poriadok nočnej linky N71 a zistil som, že chodí každú polhodinku. Pekné nie? A to už nehovorím, že denné linky tam chodia v cca. 4-minútovom intervale a úplne prázdne.
Jano: Aj keď som za to, aby tu boli informácie o vypravenosti vozidiel, obávam sa, že to nepôjde. Neexistuje totiž človek, ktorý by mal na to toľko času a ešte by to aj robil zadara, veď aj takto sme už týmto webom zamestnaní až príliš.
Spectre: Tá správa mala znieť takto: Volal mi d3k0, že mu volal Majkl, že mu volal Dušan, že videl tri SORy s ešte nerozbalenými sedadlami