Reakcia na: pepke #109870:
Až do cca roku 2003-4 bola vždy taká výprava (resp. taký stav), že mohli byť z každej vozovne 2-3 kĺbové ZV (okrem Krasňan) a v prípade porúch bola dostatočná rezerva vo vozovni, že vodič na kĺbovej linke menil svoj voz za iný kĺbový. Napr. aj keď tušim v roku 2003 odišlo naraz veľa sól z 2 DP. na GO a následnú plynofikáciu, linky č. 65, 67 a 70 (vtedy sólo) boli vykrývané sčasti sólami z 1. DP a sčasti kĺbakmi. Dôsledok neobnovy kĺbakov sa 1. krát vážnejšie prejavil až od jesene 2004, kedy sa spravila L88 (Šafko - Ovsište) na sóla (aj keď v špičke so zhusteným intervalom z 10 na 8 min.) Niečo málo zachránil dôsledok auditu v DPB, keď presunuli 5 IK 280 z 1. na 4. DP, aj keď to boli vozy, ktoré boli najčastejšie do Petržalky z 1. DP požičiavané...A potom aj reforma 5.9.2005 bola okrem iných faktorov aj v dôsledku toho, že do leta 2005 jazdilo na kĺbových linkách spolu cca 8-10 sól, lebo tie kĺbaky do výpravy jednoducho neboli...
Ámos