#10944> Ja by som uvítal skôr menej liniek s hustšími intervalmi a dobre vyriešenými prestupnými uzlami, než systém "odvšadiaľ všade" so spojmi raz za štvrť hodiny. Prednosti systému menšieho počtu liniek s hustšími intervalmi vidím predovšetkým v tom, že netreba poznať cestovné poriadky naspamäť a že v prípade výpadku vozidla nevzniká príliš dlhá pauza. Samozrejme, ten "dobre vyriešený prestup" je podmienkou, a to v zmysle časovej koordinácie (v období menšej hustoty spojov) i miestneho usporiadania. Loziť po schodoch hore-dole (Staromestská, Hodžovo nám., Trnavské mýto) sa mi nezdá ako dobré riešenie.
Mám skúsenosti s oboma systémami - zažil som ich počas svojich štúdií v Žiline. Pôvodne mali 34 liniek, pričom na niektorých bolo iba 4-5 spojov za deň. Po zmene zostalo 16 liniek a fungovalo to oveľa lepšie.
Mám skúsenosti s oboma systémami - zažil som ich počas svojich štúdií v Žiline. Pôvodne mali 34 liniek, pričom na niektorých bolo iba 4-5 spojov za deň. Po zmene zostalo 16 liniek a fungovalo to oveľa lepšie.
riko
...a potom ten počítač, ktorý to bude celé koordinovať niekoľkokrát za deň zamrzne (bude to behať na mrkvosofte