Reakcia na: novacik #109021:
Pri rebrových podkladniciach, ktoré sa v Bratislave používajú, je možné meniť rozchod otáčaním podkladnice (jednej alebo oboch) pre rozšírenie rozchodu v oblúkoch. Pri bratislavskej údržbe by sa dalo veriť aj tomu, že sú podkladnice pootáčané nesprávne.Keď sa trať Tunel - Karldorf rekonštruovala, reklamoval som hneď na začiatku koľajnice, nezohnuté až do konca a zvárané nezohnutými koncami k sebe (v akomsi plátku typu Depokontakt bol k tomu dokonca článok "Odovzdali sme dielo vysokej technickej kvality a úrovne"). Odpoveďou bolo "električky si to vyjazdia". Dielo vysokej technickej kvality a úrovne dnes vyzerá tak, že reťazovka bola znesená kvôli neschopnosti Para Melody Boys ju udržiavať a nahradená závesom s prídavným lanom, kde visí trolej ako šnúra na bielizeň, keďže rozteč stĺpov je pre tento typ záves príliš veľká, postŕhané zberače sa radšej ani nepočítajú a údržba vrchného vedenia falšuje štatistiky, aby nebolo vidno, akú hovädzinu vymysleli, na zvršku vysokej technickej kvality a úrovne bolo už nepočítane výkoľají (kedysi bol populárny oblúk pri Riviére, dnes zasa nábrežie), gumokovové priecestia sa rozpadávajú, zámková dlažba vypadáva...
Oproti tomu Rača a Vajnorská pri tej totálnej neúdržbe držia slušne.
Jezo
"Opravované koľajisko už naberá nový vzhľad. Od Trnavského mýta po Záhradnícku bude odteraz „otvorené“, podobne ako na račianskej či karlovoveskej radiále. Od Záhradníckej po Líščie nivy by okolo koľajníc mali položiť zámkovú dlažbu."