Reakcia na: hoppusmark01 #108697:
"do Wolftshalu sa vezie mozno uz len par ludi.. "Ten počet si vystihol skoro presne. ?
Re #108701 810zssk: Napríklad by mohol presadnúť ten, kto sa tam nechá pri každej ceste voziť rodinným príslušníkom. Síce by takto stratil naviac 15 minút cesty, ale rodinný príslušník by niečo cez hodinu ušetril. Obzvlášť, ak by mal odlet/prílet v nejakú lukratívnu nočnú hodinu. Predsa len je jednoduchšie odviezť ho na petržalskú stanicu ako až na letisko.
Re #108706 810zssk: Keď otvorili trať z Petržalky cez Kittsee, premávali do Viedne 3 páry vlakov za deň a v každom tak po 10 slovákov. Dnes jazdia po hodine a slováci tam tvoria väčšinu cestujúcich (na celej trase).
Martin Fundárek
Návrh, aby si MČ doplácali za lokálne linky mi pripadá dosť zhovädilý. Mala by sa konečne seriózne definovať základná dopravná oblužnosť (nielen v MHD). Výkony v jej rámci by mal platiť zákonný objednávateľ, v tomto prípade by ním malo byť mesto. Výkony nad jej rámec by mal platiť ten, kto si ich objedná. Preložené do slovenčiny, mesto by malo platiť električky z Rače a linku 52 ako prípojnú pre Východné. Ak by však Rača trvala na tom, že chce mať priame spojenie z Východného až do centra, mala by si ho zaplatiť sama.