Reakcia na: 810zssk #108644:
v takom prípade do Hainburgu nebude nikto chodiť.. Nazabudni, že nebývajú všetci pri Novom moste, a teda už musia raz prestúpiť (v BA) na 901. A ak budú ešte navyše musieť prestúpiť na S7, tak sa na to môžu vykašľať..Áno, princípe je správny, tak ako si napísal, kam chodí vlak, tam by nemal chodiť autobus..
Ale nedá sa podľa tohto princípu postupovať vždy a bez ohľadu na všetky ostatné okolnosti..
To ako keby si rozkázal obyvateľom Dunajskej lužnej, aby chodili do Rovinky autobusom a tam prestupovali na vlak. A v Bratislave zas prestupovali na MHD.. To by si vyvolal dosť veľké protesty..
Niečo iné by bolo napr. ukončiť všetky autobusy z Modry v Pezinku na ŽST... Pezinok je dosť ďaleko a na Hl.st. je to 5 zastávok vlakom.. To sa už oplatí.
Akle kvôli jednej jedinej zastávke cestovania vlakom z Wolfsthalu do Hainburgu ti nikto prestupovať nebude...
Ale ze uz len par K2-iek sa spravi a zacnu sa kupovat nove elektricky
hoppusmark01
"Posledné dve výberové konania na električky v Prahe vyhrali modely, ktré ešte neboli v tom čase ani na papieri."
A myslíš, že je to správne? Podľa mňa ani nie..
Myslím, že aj v Prahe bola na toto vlna kritiky.. Nakoniec kritika na 14T pretrváva dodnes..
Podľa mňa tender by sa mal vyhlasovať na také vozidlá, ktoré už existujú, a ktoré sú vyskúšané. To zaručuje, že investované peniaze nebudú vyhodené do vzduchu..
Ja by som si tiež nekúpil byt, ktorý ešte nie je ani vo výstavbe a nemá ani stavebné povolenie..