Ad. dvere: Mohlo to byt stvordverove, ked uz SOR tak miluje dvere Ale zas pozor, tie busy maju ist hlavne na primestske linky s nastupom LEN prvymi dverami! Aj ked je pravda ze budu jazdit aj inde..
Podľa Teba niekto kto sa zastáva SORu, musí nevyhnutne pracovať v tých inštitúciach, ktoré si vymenoval? A to na základe čoho si dospel k tomuto záveru? ?
Myslím, že martin nie je ani jedno z toho čo si povedal, iba sa snaží s vami normálne diskutovať. Čo medzi deťmi nie je celkom reálne. Ale nepredpokladám, že túto diskusiu denne sleduje aby nato prišiel sám. A neboj ostatní odhalili dávno teba ? ?
MAs recht s tymi 25TR , dalo sa cakat, ze sa bude kazit ten agregat KIRSCH kvoli otocke MOLECOVA .
Zriedka mali poruchu s elektromotorom ,cize ten zly privlastok maju len vdaka Kirschu . Skoda este aj tych malych vyklopnych "vetrakov " - co som pocul,tak kazde rozbite okno sa uz bude menit za nove s posuvnym vetrakom , cize asi viete kam tym mierim ?
GUNSTER ozvi sa mi please na mail PettoG@gmail.com , ja robim tiez modely
OCH,prve klbaky az na MIKULASA ?
Re #108352 hoppusmark01: tymi fotkami si ma moc nepotesil ,tym u mna klesol TEDOM ,este ze vraj maju aj problemy s elektronikou dveri ( vid forum KE )
Ty si z ktoreho stupna managenentu, ktory ma vymasirovat hlavy nespratnych Bratislavcanov?
Si priamo zo SORu, alebo blizsie z J&T alebo dokonca od magistratu? Ze nejazdis VHD?!
Odhalil som Ta!
Dodavat dnes vozy bez klimy by malo byt klasifikovane ako TRESTNY CIN!!!
.
Valec: ohrozenie elektrickovej trate do Lamacskej brany by ma ani neprekvapilo z toho dovodu, ze je ovela alibistickejsie jednoduchsie zrusit 1 km predlzenia trate, ako postavit sa k problemu celom, ze cesta Lamacska brana-Vajnory bude trvat nehonecnu 1 hodinu!
?
To je zajímavý, protože pražské kloubové Citybusy stáky 10,3 mil Kč, tedy asi 13,5 mil Sk.
Pokud vím, Sor chystá trolejbus na bázi NB a tedy i kloubák. Takže plynové nádrže na kloubové Sory půjdou asi taktéž. Uvidíme. Kdy má být otevírání obálek?
nepoznám presné ceny autobusov, ale napr. naše SU 15 CNG stáli do 10mil. Sk. Vtedy sme to tu porovnávali s SU18 diesel, ktoré by DPB mohol kúpiť namiesto nich. No a cena SU18D bola len o veľmi malú sumu vyššia (s DPH) ako SU15 CNG. Čiže cca 10 mil.Sk s DPH stál 18-metrový Solaris v r.2006.
MANy a Mercedesy boli vtedy asi drahšie, no odvtedy išiel kurz Eura k slovenskej korune dole z 40 Sk/1EUR na 30Sk/1EUR.
Takže tá cena bude už teraz asi na úrovni Solarisu..
Ale presné ceny naozaj nepoznám..
No a pre informáciu, z tých našich 240 autobusov bude 180 dieselových a 60 CNG..
To je teda dobrý. Takže výrobce by neměl nic prodat do Bratislavy, protože by se zesměšnil. To je teda gól. To snad nemůžeš myslet ani vážně.
Že se v autobusech mačkáte je jen a jen chyba dopravce/magistrátu. Nikoho jinýho.
Za 25Tr zaskakovaly Ikarusy proto, protože se porouchávaly dieselagregáty Kirsch. A aby ne - každou půlhodinu zapnout diesel na pět minut v mrazech nebo ve vedrech. Zkus to se svým autem. Škoda zase nemohla za to, že trolejbusy na DD měly konečnou bez drátů.
A že Solarisy nhradily Ikarusy? To je samozřejmě chyba, pak se měly zkrátit intervaly. Ale házet toto na výrobce? ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Valec