Obávam sa, že slušných cestujúcich ochrániš pred následkami vandalizmu len tak, že dopravca zabezpečí ich riadne a včasné odstraňovanie (napr. čistenie vozidiel, odstraňovanie tagov a pod.). Keď ja ako slušný cestujúci nastúpim do B vozňa súpravy a vidím tam popísané sedačky, kabínu, bočnice a aj strop, zrejme chyba nebude len u cestujúcich, ale aj u dopravcu, či objednávateľa jeho služieb.
A čo sa týka klímy, musím sa len zasmiať. V Budapešti stojí električka tiež skoro na každom rohu, napriek tomu klíma v Combinach je a nevšimol som si, že by bola neúčinná. Naopak, účinná bola dosť dobre. To sa teda zrejme len na Slovensku zase raz klasicky zúfalo hľadá dôvod, prečo to nejde, aby sme to nedajbože nemuseli kupovať.
No, ja ti napisem aj moj sposob skulturnenia MHD:
1. Zakladom je preferencia MHD - t.j. zrychlenie dopravy MHDckou
2. Zvysenie kapacity na dostatocnu uroven
3. Nove vozidla vsetkych druhov MHD
4. Zavedenie integrovanej dopravy
Takze: vysvetlim ti princip: Nehaj nastupit seckych ale len ak BUDU dodrziavat Prepravny poriadok-ja sa napr. mhd vozim rad, aj ked nemusim, idem radsej nou- ale priam ma vytaca, ked vidim, ako ludia nadavaju a nicia tie kraaassne vozy-takych proste vyhodit- ono pokal chce DPB sa stat aspon normalnym dopravcom tak nainstalovat, staci aj atrapy kamier do vozov, tak sa tagery uvedomia, ci budu a ci nem. a ked nebudu tagovat, vozy budu vyzerat kulturne, ak budu vyzerat kulturne, zvysi sa image firmy a cim vacej ludi si to uvedomi, tim rychlejsie presedlaju z auta do MHD a tym nebudes potrebovat ani bus pruhi o kere seci placete, ako su nutne....... Aler ak si myslis, ze ja zas trepem, prosim, ukaz mi tvoj sposob zkulturnenia mhd v BA. nech sa paci, mas slovo
pokiaľ tu bude viac takých ako ty, ktorí budú blokovať a všemožnými "argumentami" brzdiť skultúrnenie MHD, tak presadne do áut aj ten posledný slušný človek, ktorý sa tou MHD ešte vozí...
A este k statiu na zastavke: Bol si niekedy v TESCU na Kamennom namesti? Pri vstupe mas silny prud vzduchu, ktory umoznuje aj ked sa otvaraju dvere, zanechat chlad dnu.
no, len problem je, ze tych 95 percent tvojich som z nich videl 5% a zvysok chodi autami... co sa tyka zastavok, skus 41 mas subezna, hauerland, slovensky narodny archiv-vsetko na cca 180m!!!!! cize zastavky len tak lahko nezredukujes. MAN LC od ZB maju klimu FUNKCNU-vzadu je jedine otvaratelne okno-preco je VZDY otvorene a ludia sedia najradsej pri nom????
1210 zadne stvorsedadlie pri vezi pri ulicke, blizsie k vodicovi-ROZPARANE!!!, ako zablokujes okna???? odmontujes a nasadis cele????? pokila to nechas tak, ludia dokazu otvorit aj hladke sklo, to mi ver! a ako vyriesis dvere??? hlavne ak stojis 4 minuty na zastvake ked ti kdezjaka hajzlbaba nastupuje 6 krtat do voza???? to ti nic neunikne??? to si dobry, pokal ne!
vsetko, co si teraz napísal, sa tu už veľmi veľa krát preberalo... takže znovu:
1) 95 percent cestujúcich sú slušní.. kvôli tým piatim percentám, čo párajú sedadlá, musia trpieť všetci ostatní?
2) "stale otvaras dvere na zastavkach" .. no a v našom meste pribúda stále viac semaforov a dopravných zápch, takže keď autobus stojí na semafóre alebo v zápche, čas medzi otváraním dverí sa niekedy dosť podstatne predlžuje..
Okrem toho je možné zredukovať počet zastávok tak, aby neboli každých 100m.
3) vozy s klímou majú takmer všetky okná neotvárateľné, takže ak by aj cestujúci chcel otvoriť okno, nemá aké..
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Vladimír
A čo sa týka klímy, musím sa len zasmiať. V Budapešti stojí električka tiež skoro na každom rohu, napriek tomu klíma v Combinach je a nevšimol som si, že by bola neúčinná. Naopak, účinná bola dosť dobre. To sa teda zrejme len na Slovensku zase raz klasicky zúfalo hľadá dôvod, prečo to nejde, aby sme to nedajbože nemuseli kupovať.