Reakcia na: stevo #107115:
Ak štartovala elina zo zast. Lafranconi na "gule" volno ale pod mostom mala stoj, to je chybné nastavenie predvesti, čo je chvalabohu ojedinelé, ale keď sa stalo teba reklamovať na kompetentných miestach (ODPa ODI BA IV KR PZ BA) a napraviť. Avšak pokiaľ viem tie slučky o boli za Lafranconi sú neaktívne, odkedy ich pred časom vytrhala podbíjačka a kamera ešte nie je zapojená, takže v tejto križovatke rpeferencia nehrozí. Ad. Karlova Ves. asi najskôr je to zasa blbo nastavené, alebo to ide na pevný cyklus ? ? , ale teoreticky je ešte možnosť prečo vás to zastavilo: buď išla tesne pred vami električka, alebo tie autá zhora čakali dlhšie ako maximálny stanovený limit (napr. 5 min.) a vtedy ich pustí bez ohľadu na električku.
stevo
Startovala elina z Lafrancony k botanickej na signal volno a pod mostom uz stala. Rovnako vychadza elina zo zastavky Karlova ves na Krcace a najnovsia hyper inteligentna krizovatka nie aby ju prednostne pustila. Pekne zastavila elinu a pustila auta.
Zaver. Prisiel som na system Bratislavskej preferencie elektriciek. Funguje tak, ze kazdu elektricku co zbada zastavi, narata jej nejaku minutu na statie a potom pusti. Je to vlastne spomalovanie elektrickovej dopravy.
Bratislava (hl. mesto jedneho z najvyspelejsich krajin sveta) v roku 2008