Reakcia na: Vladimír #106469:
lenže L40 by nebolo to isté čo L93.. L93 má len jedno prvé poradie, takisto len jedno druhé poradie, a to platí pre všetky ostatné poradia..L40 by mala dve prvé poradia, dve druhé poradia, a všetky ostatné poradia by boli tiež dve..
Linky 40A a 40B by boli od seba úplne nezávislé linky..
Ešte raz sa pýtam, načo cestujúci potrebuje rozlíšiť smer tejto hypotetickej linky? Potrebuje dnes cestujúci linku 4A a 4B, aby pod Novým mostom vedel, či mu prišla elina do Karlovky alebo na Zlaté piesky? Nepotrebuje. Pri jednom označníku predsa vždy zastavujú električky idúce jedným smerom, na opačnej strane zase električky idúce opačným smerom. Preto neviem prečo by mal mať pochybnosti o smerovaní autobusov diskutovanej linky. Veď je to to isté.
S499.1023
V Bratislave od zavedenia záhradkársko-výťahárskej tarify nočnú dopravu zo zásady nepoužívam, jazdím taxíkom ale akosi mi chýba vyjadrenie, ako sa zmenili príjmy z nočnej dopravy po zavedení záhradkársko-výťahárskej tarify. Lebo mám pocit, že ak si predtým občas niekto v nočáku lístok za 22,- cvakol (napr. ja) tak dnes si ho necvakne nikto - buď ide načierno, pešo alebo využije inú formu dopravy.