Reakcia na: Ike #106131:
Nesledoval som celu diskusiu, ale zatial som nikde nevidel nejake ekonomicke zhodnotenie sucasnej prevadzky U2 a 21. Ono totiz aj prevadzka metra cosi stoji, a doteraz tam to metro nebolo. Ak mali zostat prevadzkove naklady rovnake, nieco sa muselo po vybudovani metra obmedzit. Ci to mala byt prave 21, to posudit neviem, kazdopadne treba sa zamyslat aj nad ekonomikou...
Majo
"co sa tyka vlakov, ako bolo spomenute, nejako ten vlak do BA musis dostat" - to si ucite reagoval na moj prispevok??? Lebo ja som tu nic nepisal o tom, ze by z W do BA premavali prazdne vlaky, to tvrdi boxcar.
Re #106124 aquila: Ja som netvrdil, ze sa nemame inspirovat viedenskou MHD ako takou, ale ze konkretne tymto krokom Viedne sa nemame inspirovat. Okrem toho - 21 nie je jedina zrusena trat v poslednom obdobi - nedavno bola tiez zrusena trat do Leopoldau (tam by som v tom ale nevidel az taky problem ako u 21), co je vsak horsie, v najblizsich rokoch zakapu dalsie trate - napr. 30+31 do Stammersdorfu ci 67 do Kurzcentrum Oberlaa. V tomto smere by som si bral priklad z Prahy, ktora hoci aj ked otvori nejaku trat metra, zachova aj elektricku na povrchu ako lokalnu obsluhu uzemia (hoci je mi jasne, ze nie vzdy to tak bolo).
"vsak trat 21 bola na tom lepsie ako 90% trati v BA" - o to vacsi bol dovod ju zachovat!