95 bola alternativa voci 50B.. ale ta 50B bude lepsia.. v zasade sa 50-ka nezmeni, akurat pribudne prestup a Dostojevskeho rad nebude brzdit zvysok linky.
Podľa môjho názoru je Aupark obslúžený linkami 83, 84, 93 a 94 viac než dobre. A to nespomínam 91 a 191, ktoré sú určené na niečo iné než obsluhu boľavého parku, a jednosmernú obsluhu linkami 80 a 88. Naozaj nie je potrebné tam ťahať súbežne s tými štyrmi ťažiskovými linkami ešte ďalšiu.
95 na ASMN - to si robíš srandu, nie? Keď by v každom smere bola zápacha 10 minút, potrebuješ navyše 7 vozov!!!
70 cez Einsteinovu - v zásade by to šlo, ak by sa išlo priamo z Prievozskej cez Košickú na most Napolo a ak sa dá z neho odbočiť na Einsteinovu a naopak. Nárast jazdnej doby by nemal byť viac než 2 minúty.
netvrdim ze je to spravne, ale ked si zaplatili a tej elektricke neublizili tak co je na tom zle? navyse ked tym nikoho priamo nepoburovali... a neviem odkedy su drazdive fotky zeny porno...
neuprednostnujem takuto formu zabavy, no myslim ze tej elektricke to menej ublizilo, ako keby ju zrichtovali nejaky writeri
radšej ako hľadať úsporné riešenia, by sa malo mesto snažiť dohodnúť so štátom na financovaní kúpy nových 100% NP električiek..
to aj ja keď si niečo chcem kúpiť, tak nehľadám riešenie tak, že sa snažím kúpiť si nejakú lacnejšiu napodobeninu, ale radšej sa snažím si na to zarobiť..
Trochu som nad tym rozmyslal a toto ma napadlo ako finalne riesenie:
50A: OD Slimak - Dullovo nam. (bez zmeny) - Kosicka - Pristavna - Landererova - Wustenrot - ASMN - Svatoplukova - OD Slimak (bez zmeny)
50-ka by sa proste usekla na dve casti nech sa to navzajom brzdi.. to divne tocenie 50B je kvoli prestupu na hrane z 50A na 50B. Pri 50A je to logicke, lebo inak by sa neotocila.
alebo teraz sa nejaká K2S lakuje na červeno-modro-strieborno, lebo Recar si to vybojoval, aby mali kam dávať reklamu..
Keby bol stanovený jednotný náter, tak sa jednoducho vždy pri takejto príležitosti dá na vozidlo ten náter, a nič iné...
Nie sú na to vozy. Už moje riešenie by bolo na hrane - na 78 ušetrené ráno 2 vozy, na 50 jeden, na 70 nič. A na X50 by vzhľadom na zápchy tie 3 vozy asi nestíhali ani 15-minútový interval.
Čo by si chcel dosiahnuť tým predĺžením 50-ky?
no ja viem ? ale tak keď už nemáme na nové električky, tak apoň nerobme tie staré električky ešte staršími..
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
hoppusmark01