Reakcia na: m@rtin #105790:
ja nechápem, prečo Škoda nevyrába vlastné trolejbusy, teda aj vlastné karosérie.. Odbyt má v dosť veľa mestách, takže economies of scale by boli (čím viac trolejbusov predaných , tým viac sa to oplatí)... alebo mohli aj naďalej vyrábať 21 a 22Tr.. Prečo sa vlastne zastavila ich výroba? Veď s tými trolejbusmi tuším nie sú takmer žiadne (technické) problémy ?
Sorry.
- Malá Scéna (súčasná 50) nie je tak ďaleko a aj na Vajanského/pri Umelke by sa mohla spraviť provizórna...
verím, že v DPB sa niekto rýchlo zobudí a do niekoľkých dní ešte stihne spraviť skrátenie/zmenu trásy L50, 78, (pri 70tke to bude asi ťažšie), lebo od 7.6. do cca 15.9. budú mať ešte väčšie meškania ako doteraz:
m@rtin
Naopak, Škoda chce ovládnout trh. O rozdělení tu nemůže být řeč, protože by Solaris velmi okrouhal. V ČR získal pouze Ostravu, Opavu a Chomutov. Škoda naopak Brno, Plzeň, České Budějovice, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Jihlavu, Mariánské Lázně a Teplice. Pardubice chtěly 15m trolejbusy, tak se Škodovka dohodla se Solarisem a bylo upečeno.