Reakcia na: S499.1023 #105678:
ok, tak mam asi znizenu socialnu inteligenciu... nehovorim ze sa mi stava ze zastanem v strede krizovatky ale ono na slovensku je hranica krizovatky definovana ako 5 metrov za skoncenim zakrivenia krajnice alebo tak nejak... a na obrovskych krizovatkach ako Hodzovo namestie mam naozaj problem odhadnut ked vchadzam do krizovatky v kolone z noveho mosta smerom na stefanikovu ci nahodou ta kolona nezastane niekde v polovici, obzvlast ked netusim kolko tych aut pojde na hrad a kolko na stefanikovu... ano obcas sa mi stane ze zablokujem krizovatku, viem ze je to moja chyba... a snazim sa to nejak riesit...ale inak by ma zaujimalo ako premava L61 na letisko, lebo ked pocuvam ake je jednoduche a ziaduce dodrziavat toto ustanovenie o neblokovani krizovatky plus ked si pridame (nie len zakonnu povinnost ale aj vitalnu indikaciu ? ) nestat na zeleznicnom priecesti, tak prejazd L61 z Trnavskej cesty na Ivansku cestu cez priecestie si nie velmi dobre viem predstavit... autobus by tam cakal pred krizovatkou asi donekonecna... lebo by musel cakat kym sa za krizovatkou a za priecestim vytvori dostatocne miesto pre cely autobus, lenze zatial by mu tam z Vrakunskej chodili auta, ktore by sa tam vpohode zmestili kedze su kratsie ako autobus... Na tomto priecesti, co som videl z dopravnej spicky, su len dva druhy vodicov L61: ti so zachovanym pudom sebazachovy zablokuju krizovatku a stoja pred priecestim a tam cakaju kym sa vytvori dost miesta za zeleznicou, no a je tu aj druhy typ, bez pudu sebazachovy, ktory stoja na priecesti a cakaju kym sa pohne kolona ☠
Majo