http://bratislava.sme.sk/c/3889778/Stary-most-v-Bratislave-asi-zburaju-a-postavia-novy.html
tunel ako svina... nejde tu o ziaden plavebny gabarit, ale o preinvestovanie co najviac prachov.
Ved ak sa ma znizit dno koryta Dunaja o 4 metre, tak potom netreba nadbetonovavat mostovku.
tunel ako svina... nejde tu o ziaden plavebny gabarit, ale o preinvestovanie co najviac prachov.
Ved ak sa ma znizit dno koryta Dunaja o 4 metre, tak potom netreba nadbetonovavat mostovku.
A ostatné 2 automaty majú poslednú a predposlednú voľbu ako 25 a 50 Sk lístky
Mna raz jeden nechcel prepravit tak som zostal stat na schodoch az do momentu kym sa ma neuracil zobrat. Niekedy treba aj takto na nich.
Peon
Dnes 10:35 h (keďže by som musel dlho čakať na 21-ku a práve išiel z Račianskeho mýta Slovak Lines s cieľom Malacky), som ho vrámci BID v smere na Záhorie využil.
Vodič mi pri kúpe lístka na moju kartu s príplatkom BID povedal: "Do Lamača ide odtál!" a ukázal na zastávku MHD na Račianskom mýte. Keď ja som mu na to nijakým spôsobom nezareagoval, tak po vydaní lístka mi povedal: "Áno?!" ?
Ani 63-ka vtedy v dohľadnom čase nemala ísť. Podotýkam, že autobus bol viac-menej prázdny! Ale teda odviezol som sa a na "ŽST Lamač" som dokonca stihol aj 23-ku do Dúbravky, čo mi padlo vhod. ?
Ja Slovak Lines v BID využívam len občas, a to obvykle len z Lamača smerom na ASMN v časoch, keď autobusy nie sú plné. V smere na Záhorie sa mi to väčšinou nehodí aj preto, že nastupuje veľa ľudí cestujúcich na Záhorie, čo dosť zdržuje.
Keď majú niektorí vodiči problém prepravovať cestujúcich vrámci BID a to aj tak, že nezastavujú na niektorých zastávkach v Bratislave v smere na ASMN, tak potom aké to už môže byť na trasách vrámci Bratislavy zatiaľ nezahrnutých do BID?
Aj tam (napr. z Rače na Prievozskú ul.) musia cestujúcich prepravovať buď za peniaze v hotovosti alebo bezhotovostne z karty. To mi ešte v septembri 2007 potvrdila pani na ASMN pri okeinku č.2 "Dopravné karty" a spomínala to aj hovorkyňa Slovak Lines Eva Vozárová ( viď http://staznosti.sme.sk/cpld/441/Slovak-Lines-a-s/Preco-odmietate-platiaceho-zakaznika?.html ).
Podľa všetkého tá verejná sťažnosť príliš nepomohla, a tak dobre, že 810zssk znova na písal na staznosti.sme.sk ( http://staznosti.sme.sk/cpld/749/Slovak-Lines-a-s/Vase-reklamne-slogany-su-prazdne-reci.html ).