Re #104622 Beus: Máš pravdu, nemá to význam sa tu takto hádať, naozaj to nevedie k ničomu ( okrem rozčulovania na oboch stranách). Už len posledné mi nedá - K Bútorovmu článku jedna konkrétna pripomienka na upresnenie obrazu: "Podpora MHD je jediná cesta...." - BUS pruh na Štefánikovej. Pri jednom pruhu pre IAD nebude kolóna vozidiel dvojnásobná, to platí iba v prvom cykle riadenia - 100s, v ďalšom cykle pribudne ďalšia polovica vozidiel, ktorá by inak preša križovatkou, atď. Za hodinu to bude 400 áut, vynásob metrami pre jedno vozidlo a dostaneš 3km. Matematika nepustí, prázdne obkecávanie pustí hocičo. Takže na záver neverte všetkému, čo tu dopravní experti tvrdia a nedajte vždy ani na prvý dojem, Ak sa má niečo zmeniť, vždy to treba domyslieť do konca. Ja tu končím, pán cenzor mi už vyhodil 4 odpovede, nemám tu čo robiť a naozaj to nemá zmysel. HOWG.
ja nechápem tie obavy zo zápch.. že to nejaká cesta (asi)nezvládne, tak ju musíme rozšíriť.. načo??? načo tie stresy, že budú zápchy? načo to rozširovanie ulíc? tak keď naozaj dojde k zápcham, tak nech tam tie zápchy sú.. ľudia budú musieť ísť MHD.. a hotovo..
Z nám SNP ubudli šialenci, ktorí jazdili zo Štefánikovej na Starý most a do oblasti Špitálskej. Ostatní tam ostali, choď sa tam ráno pred 8h pozrieť. Ešte že to tá Staromestská ako tak zvláda, ale dlho asi nebude.
Tiež to tak vidím. Lenže by nás muselo byť viac, lebo jeden zajac proti stádu volov veľa nezmôže
A najhorší je na tom ten tabuľkový plat, za ktorý to ide robiť naozaj len ten, kto nič nevie...a potom to tu tak aj vyzerá
Skôr keby si ty rozmýšľal menej rigidne. Iný pohľad by bol v poriadku, ale keď ti tu všetci rad radom racionálne vyargumentujú, prečo pravdu nemáš, a ty ich akurát tak začneš urážať (nikto tu nikomu nepochlebuje, napríklad, aby bolo jasno), a zubami-nechtami sa držíš svojich predsudkov namiesto aby si uznal, že na argumentoch protistrany niečo môže byť, tak niečo nie je v poriadku. A keď vkladáš druhej strane do úst veci, ktoré tu ani náznakom neodzneli (toho bolo viac, nie je priestor vymenovávať) a potom sa tváriš ako najväčší geroj, keď vytiahneš argumenty proti týmto fiktívnym tvrdeniam, ktoré s pôvodnými nemajú takmer nič spoločné, tak už dupľom niečo nie je v poriadku.
A tie samoľúbe rečičky - to si hovoril akiste o sebe, však? Ďalší prejav bezzubej pseudoargumentácie.
Skús vytiahnuť svoje ctené päty kamkoľvek na západ od Bratislavy, a opýtaj sa na magistrátoch miest porovnateľnej a väčšej veľkosti na dopravné opatrenia za posledné roky, na stav pred nimi, a na ich reálny dopad. Stačí aj tuhľa kúsok do Brna. Potom, keď sa budeš s otvorenými ústami a od základov vyvrátenými názormi vracať, sa môžeš začať hrať na múdreho.
Dovtedy túto tému končím, môj čas je vzácnejší než aby som ho tu strácal nikamnevedúcimi diskusiami s demagógom tvojho kalibru. Howgh.
vidíš, a centrum mesta, konkrétne Nám.SNP, a hlavne "život" v ňom funguje aj naďalej, aj keď tam už nie sú autá.. Dôvod? ľudia tam môžu v pohode dojsť električkou alebo pešo..
a to je práve najväčšia výhoda MHD! Mestá môžu byť husto zastavané, a pritom neexistujú zápchy, lebo keď ľudia cestujú MHD, nepotrebujú jazdiť autami a nevznikajú zápchy..
"všetci Petržalčania predajú autá a naskáču do polorozpadnutých autobusov"
Prečo by všetci, ktorí chcú cestovať MHD, museli predávať auto??? Napr. v Rakúsku má väčšina ľudí auto, a pritom do práce jazdia MHD..
A to z nasledopvného dôvodu: MHD je vynikajúca na ceste do pr§áce, lebo nemusíš hľadať parkovanie, a nestojíš v zápchach )pokiaľ existuje preferencia a BUS-pruhy)..
Auto je zasa dobré na veľké nákupy)nemusíš vláčiť tašky v MHD, a na dovolenky..
Toto je úplný základ, a mal by to vedieť každý, kto pracuje v doprave..
Možno presunuli, ale že by s tým boli nejaké problémy?
A k novej veľkej výstavbe - zvykne sa popri tom vybudovať taká infraštruktúra, aby pojala to, čo je teraz a aj to, čo pribudne kvôli novým stavbám. Zatiaľ to ale vyzerá tak, že všetko bude fungovať na cestách, ktoré boli vybudované v 70.rokoch minulého storočia na vtedajšie požiadavky.
"V ideálnom prípade spojenie zo sídliska do centra bez nutnosti prestupu" raz za dve hodiny...
Ďakujem, mňa dostatočne irituje pražský systém "električka odvšadiaľ skoro všade", vďaka ktorému mi tu v slabom čase prejde všetkých 5 električkových liniek okolo domu za 4 minúty a potom 16 minút nič. Fuj.
Z Nám.SNP sa autá presunuli na Staromestskú a čiastočne Mickiewiczovu a Ul. 29.8., a keď sa dočasne zavrie Ul. 29.8., tak sa presunú kus ďalej, ale dokedy to chcete posúvať? A kam? do obytných uličiek? (to sa už deje). Boli nápady ukľudniť nábrežie a Dostojev. rad, ale čo s veľkou výstavbou v tejto oblasti, Mala sa tam dať stavebná uzávera a zo širšieho centra BA spraviť skanzen storočných budov a ciest?
iný názor sa pripúšťa.. ale človek s takým názorom by nemal riadiť dopravu v tomto meste..
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023
Ďakujem, mňa dostatočne irituje pražský systém "električka odvšadiaľ skoro všade", vďaka ktorému mi tu v slabom čase prejde všetkých 5 električkových liniek okolo domu za 4 minúty a potom 16 minút nič. Fuj.