KLF: ten tunel na Patrónke sa teraz javí ako absolútna nevyhnutnosť, po otvorení obchvatu Mierová-Senecká sa tranzitná doprava presunula na obchvat ktorý autá vyhodí na Patrónku a tam, ostanú stáť v zápche na semaforoch, kedže je to najužšie hrdlo na celej trase (teda okrem terajšej rozkopávke na Domkárskej, kde SSC zistila že jej chýba po 4 rokoch stavby spomalovací a zrýchlovací pruh pre odbočenie, to sú takí amatéri že by ich mal jedem rad za radom všetkých nakopať, to nikoho za 4 roky výstavby nenapadlo až teraz keď je to už spustené
)
takže na Patrónke sa kamióny a busy posúvajú a možno na 10 signál prejdú križovatku. Keby prešli hladko tunelom plynulou jazdou tak tam bude 10x menej exhalátov ako teraz, ked sa kamióny rozbiehajú.
Najväčšie nešťastie je to že od roku 1998 sú od Japoncov peniaze na tunel pripravené a v tomto roku mal byť otvorený ako nadväznosť na Mierovú-Seneckú, aby sa autá plynulou jazdou pretiahli Blavou bez zastavenia.

takže na Patrónke sa kamióny a busy posúvajú a možno na 10 signál prejdú križovatku. Keby prešli hladko tunelom plynulou jazdou tak tam bude 10x menej exhalátov ako teraz, ked sa kamióny rozbiehajú.
Najväčšie nešťastie je to že od roku 1998 sú od Japoncov peniaze na tunel pripravené a v tomto roku mal byť otvorený ako nadväznosť na Mierovú-Seneckú, aby sa autá plynulou jazdou pretiahli Blavou bez zastavenia.
KLF