Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
http://lazarus.elte.hu/hun/digkonyv/topo/200e/35-48.jpg

celkom zaujimava mapa ak si date BA...

par otazok
1) dalo sa dostat priamo z Malaciek do Marcheggu?
2) uz vtedy existovali ZST Vinohrady v sucasnej forme (podla mapy aj hej)
3) zda sa mi tam alebo je tam naznacena rozostavana sucasna trat k ZST Nove Mesto?
Reakcia na: Ámos #103318:
Ono by to slo za predpokladu posilnenia dopravy na danej trase. Dalsia vec je ze cast ludi z DNV uz teraz prestupuje v Dubravke na elektricky.
Reakcia na: Solider #103317:
Pokial by sa vybudovala zastavka DNV - Eisnerova a vlaky by v spicke chodili aspon v intervale 20 minut tak si to viem predstavit ako lepsie riesenie. Ak nie, tak je lepsia elektricka.
Reakcia na: Solider #103315:
No paci sa mi ako skoro o tom informuju.
Reakcia na: Ámos #103321:
samozrejme plati znama (ne)rovnica....

co najnezmyselnejsi projekt za co najvacsie naklady za co najmensiu kvalitu 🙂
Reakcia na: hoppusmark01 #103322:
To ano, ale vysvetlis mi naco tahat nve kolaje vedla kolaji? Hlavne ked v ramci BID by mala byt premavka na danej trati dostatocne husta. Vyslo by lacnejsie a efektivnejsie keby sa vybudovali: zastavka DNV sidlisko, prestupny terminal DNV ŽST, Lamač, niekde v oblasti pod Kramarmi a Hlavna stanica.
Reakcia na: Ámos #103318:
keby sa vybudovala tá trať medzi Dúbravkou a Hl.st. cez Patrónku, tak by električka kapacitne zvládla aj DNV.. a L21 by sa mohla úplne zrušiť..
Reakcia na: Ike #103320:
vysvetluj na magistrate. Samozrejme ze zo vsetkych hladisk by bolo lepise stavat zastavku. Naco tahat kolaje tam kde uz su. Ale ked bude ZSR stavat zastavku tak niekto na magistrate, sa nenabali. Na slovensku sa nestavia podla logiky, ale podla mnozstva potrebnych financii. Cim drazsi projekt tym skor sa realizuje. Je mi z tohto statu aj mesta zle.
Reakcia na: Ámos #103318:
ale aj vzdialenost tu ma nemalu ulohu... ved do centra by to trvalo pomaly tristvrte hodinu... to nemoze konkurovat IAD
Reakcia na: Beus #103265:
Všetky vozidlá majú demontovaný EMtest. Transparenty aj palubaky. ?
Reakcia na: Ike #103316:
nejde ani tak o vzdialenosti skor o kapacitu. dnes nepobera Dubravku s KV neviem si predstavit, ze sa ktomu prida DNV a Lamacksa brana.
Reakcia na: Ámos #103314:
To je úplne nešťastné ?
Reakcia na: Ámos #103314:
to bude katastrofa, na eliny to bude uz prilis dlha trat + vybudovanie fungl novej trate... elina je vhodnejsia na kratsie vzdialenosti...
Niečo z hlavnej stanice - od 1. mája začínajú rekonštrukčné práce na 3. nástupišti, niektoré vlaky budu odrieknuté, alebo presmerované http://www.zssk.sk/sk/aktuality/zmeny-v-doprave-od-1-maja ?
Reakcia na: Ike #103313:
skor vam tam dotiahnu salinu z dubravku. Co nie je statsne riesenie, ale tak co uz...
Reakcia na: Ámos #103312:
no myslel som tebou tu prezentovane...?

skoda ze sa na MZ nerozhodli potiahnut nejaku vlecku aspon pred kotolnu v DNV, ale myslim ze aj zastavka by bola/bude vyuzivana... som zvedavy kedy a ci zacne vystavba
Reakcia na: Ike #103311:
? nie je moje. je vseobecna zname 😉
Reakcia na: JamaVOku #103310:
amosove riesenie a sice zastavka by bolo lepsie
Reakcia na: fanatikmhd #103309:
pre 21 kludne staci 3 minuty. Pri troch minutach by to bolo obsadene ako smer DNV poobede. To by kludne stacilo. Alebo dajme tomu 2. Ale tu by vznikal uz problem, ze by sa na Prazskej mohli nakopit aj tri vozidla.
Reakcia na: JamaVOku #103308:
3minuty????? 95 ma rano taky interval a praska vo svikoch.. tam treba 1.5min tj voz za vozom.... a asi 50poradi a to iste aj na l95...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.