Reakcia na: S499.1023 #102418:
na to mame rovnaky nazor... dogma ze nesvietenie setri benzin je rovnaka kravina, ako to s tou klimatizaciou v MHD... obzvlast ked mi to tvrdi clovek co sa na kazdej druhej krizovatke rozbieha odpichom...
Ale u vodicov IAD - tych blbcov - to este chapem... nie je to bezpecne, nie je to ich vec, ale maju aspon vyhovorku...
ale naco je dobre nesvietit pri MHD? to vodicom strhavaju platy?
ved to ze sadnem za volant a zapnem svetla je taka samozrejmost, ako ked idem jest a zoberiem si pribor... preto nechapem preco vodici MHD niektori nesvietia...
Re #102439 Ámos: Grecko som pochodil aj bez klimy aj s klimou, a bez klimy si to uz neviem predstavit
Re #102455 S499.1023: uz sa nehrame na slovicka... podla cennika bola zdarmo... ale predstav si, dovtipil som sa, ze ju niekde zaratali

Re #102458 Ámos: ja si tiez myslim ze ta klima nemoze byt az tak draha, hoci pri klimatickej jednotke do budovy a do vozidla mas rozdiel, ta do budovy je jednoducho napojena na potrubie so studenou vodou, kdezto vo vozidlach to funuje uplne inak (ako, to ti povedat neviem
)
inak v dobe prichodu prveho ULFu bol priemerny vek viedenskych elektriciek 35 rokov a aj teraz jazdia take a vyzeraju casto krat lepsie ako o polovicku mladsie bratislavske .. dokonca eliny z viedne teraz kupil tusim graz myslim tie 30+ rocne
AAA
""ked to dopadne ako porschetera, anitra a podobne (ne)podarky zo skody"
Co je na nich tak nepodařené? To že si je kupují podniky, pro které tyto vozy nejsou vhodné, není chyba samotné tramvaje. "
Tak by ma zaujímalo pre aké podniky sú vhodné? Zas pochybujem, žeby vedenia DP naschvál objednávali nevhodné vozidlá.