Mail, ktorý som dnes poslal na lacko.jozef@dpb.sk
Prosím o vysvetlenie dôvodu, prečo je zastávka ŽST Petržalka v smere z mesta umiestnená vonku, niekoľko desiatok metrov od východu z podchodu pod ŽST - na voľnom priestranstve. Cestujúci sú zbytočne nútení ísť na zastávku týchto niekoľko desiatok metrov po daždi, či vo vetre. Východ z podchodu pod ŽST pritom ponúka priam ideálny priestor pre umiestnenie zastávky. Nedokážem si predstaviť žiadny dôvod, pre ktorý by táto zastávka nemohla byť umiestnená v priestoroch východu z podchodu, preto Vás žiadam o vysvetlenie, prečo je to tak. Navyše, pri presunutí zastávky pred semafor, by sa zvýšila aj plynulosť dopravy, pretože autobus by zo zastávky odchádzal na zelenú, čím by vždy a za každých okolností stihol zelenú na ďalšom semafore na križovatke Ševčenkova - Panónska. Teraz autobus odíde zo zastávky a väčšinou musí hneď zastaviť na červenej na tomto semafore.
Prosím o vysvetlenie dôvodu, prečo je zastávka ŽST Petržalka v smere z mesta umiestnená vonku, niekoľko desiatok metrov od východu z podchodu pod ŽST - na voľnom priestranstve. Cestujúci sú zbytočne nútení ísť na zastávku týchto niekoľko desiatok metrov po daždi, či vo vetre. Východ z podchodu pod ŽST pritom ponúka priam ideálny priestor pre umiestnenie zastávky. Nedokážem si predstaviť žiadny dôvod, pre ktorý by táto zastávka nemohla byť umiestnená v priestoroch východu z podchodu, preto Vás žiadam o vysvetlenie, prečo je to tak. Navyše, pri presunutí zastávky pred semafor, by sa zvýšila aj plynulosť dopravy, pretože autobus by zo zastávky odchádzal na zelenú, čím by vždy a za každých okolností stihol zelenú na ďalšom semafore na križovatke Ševčenkova - Panónska. Teraz autobus odíde zo zastávky a väčšinou musí hneď zastaviť na červenej na tomto semafore.
m@rtin
A kolik by stálo udělat 80 kilometrů? Včetně mostů, silnic s provozem IAD a dalších? Byly do toho započítané i peníze za náhradní dopravu? Podotýkám, že nejsem proti debekávizaci v Praze. Jen se snažím naznačit, že to rozhodně není levná záležitost, a že to rozhodně nebude otázkou pěti let, ale několika dekád.