Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Valec #100849:
A ľudí ako on sú, bohužiaľ, plné vedenia jednotlivých SADiek. I keď u autobusov je to predsa len o niečom inom ako u električiek. Mám pocit, že dotyčný sa asi v živote neviezol cez víkend metrom v akomkoľvek meste... Lebo ja si nepamätám, že by som niekedy v živote v metre cez víkend stál (to by musel byť napr. nejaký koncert a pod.)... Ja by som, naopak, cez víkend posilnil súpravami linku 14, lebo od Tesca to chodí dosť narvaté...
Reakcia na: 2xT3SUCS #100813:
Zase nejaký blbec "spoza volantu" ide rozdávať rozumy ako treba riadiť dopravu. ?

Re #100826 2xT3SUCS: Táto "teória" sa pekne potvrdila aj v Bratislave, konktrétne pri linke 74. Pamätám si, keď ešte cez víkend jazdil kĺbák každých 16 minút. Potom prišiel taký múdry človeka ako ty a začal škrtať. Dnes chodieva sólo každých 30 a vo voze v priemere tak isto 20 ľudí ako v čase kĺbákov. A zasa víkendová 93 je presným opakom, kedysi bol cez víkend interval 12-15 minút, dnes je 7,5 a ľudí skoro stále rovnako.
Reakcia na: S499.1023 #100846:
Plný súhlas. Inak pokiaľ viem, za elektrinu sa platí aj tak paušálne a ten paušál sa odvíja od špičky, čiže cez víkendy môžeš jazdiť aj s triplákmi a nezaplatíš za elektrinu o nič viac. To bol aj dôvod, prečo sa zavádzal celodenný 12-minútový interval. Alebo sa mýlim?
Reakcia na: 2xT3SUCS #100820:
Akékoľvek predĺženie intervalu by znamenalo POKLES počtu prepravených cestujúcich a tvoju nezamestnanosť.
Reakcia na: Marcelllooo #100753:
Žiaľ, nič nevieš.
Reakcia na: S499.1023 #100843:
Čudujem sa Ti, že ešte stále máš výdrž diskutovať s tým debilom.
Reakcia na: Marcelllooo #100746:
Ty sám sebe takéto vysvedčenie vystavuješ už niekoľko mesiacov (na tomto fóre) až niekoľko rokov (v domovnîckom združení). A chýba ti čo len minimálna schopnosť sebareflexie, nekvalifikovaný sopliak.
Reakcia na: Marcelllooo #100722:
Ad Re #100596: "Planovat znamena ovela viac ako len vizia, ci snivanie. Znamena, okrem ineho, vyclenit financie."
Takže keďže na železničnú trať cez stred Petržalky (v úseku Bosákova - Janíkov dvor) ešte nie sú vyčlenené financie, tak sa táto trať neplánuje. ? Takisto sa neplánuje obsluha Lamačskej brány železnicou, pretože na výstavbu zastávky nie je projekt ani nie sú vyčlenené financie.
Táraš, táraš a táraš.
Reakcia na: Marcelllooo #100722:
Ad Re #100597: "Trvam preto na povodnom vyjadreni"
Čiže trváš na tom, že vedcom treba všetko servírovať pod nos ako v škôlke.
A ja zasa trvám na svojom stanovisku, že ak niekto odmieta citovať podklady a odkazuje "však si to niekde nájdi", tak
buď je sprostý, alebo tára a žiadne podklady neexistujú.
Reakcia na: Marcelllooo #100736:
Sopliak, nevyjadruj sa k tomu, čomu nerozumieš, napríklad k previazanosti jednotlivých dopravných systémov alebo ku kategorizácii železničných tratí. Odpovedz na otázku, čím sa líši napr. trať Púchov-Horní Lideč od trate Kúty-Trnava.
Reakcia na: Marcelllooo #100726:
Teba vidím ako klasického nakupovača na internete s predchádzajúcim zneužitím poradenskej a výberovej funkcie klasického maloobchodu.
Mám ešte doplnkovú otázku: Na svoje súčasné pracovisko sa dopravuješ MHD?
Reakcia na: Marcelllooo #100722:
Sopliak, nespĺňaš vekové ani kvalifikačné predpoklady na to, aby si mohol hodnotiť zmysluplnosť dopravných projektov.
Reakcia na: 2xT3SUCS #100813:
aha, čiže pokiaľ sa ľudia v električke netlačia ako sardinky v konzerve namačkaní na sebe, tak je to nehorázne rozhadzovanie? ?
Reakcia na: 2xT3SUCS #100813:
A keby si náhodou práve ty kvôli tomu zdvojnásobeniu intervalov prišiel o prácu v DPB, to by sa ti páčilo? ?
Reakcia na: intony #100833:
Maximálne je to riešené tak, že doobeda a ráno je redší interval ako poobede.
Reakcia na: 2xT3SUCS #100826:
Ja myslím, že na tej teórii je kus pravdy. Asi nie vždy, ale často to tak môže byť (za predpokladu, že za takých nevyhovujúcich podmienok mnohí terajší víkendoví cestujúci presedlajú na IAD).

A k tomu, že tá teória by asi mala fungovať aj opačne si myslím, že zas až taká hlúposť to zas nie je. Príklad: ja by som 23-ku určite využíval častejšie, keby premávala častejšie (ale chápem, že by to zrejme bolo neefektívne). Lepšie intervaly cestujúci vnímajú pozitívne. Ich zhoršovaním len ešte viac ľudí prejde na IAD...

Re #100820 2xT3SUCS: A to aj na Vajnorskej radiále (kde je Polus) by si takto optimalizoval?
Reakcia na: 2xT3SUCS #100832:
Hovor si čo chceš, ale takto to funguje vo väčšine normálnych MHD v svete.
Reakcia na: intony #100828:
máš pravdu.treba tvrdo požadovať od DP, aby mal každý cestujúci svoj duplák. je predsa nemysliteľné, aby sa tlačili šiesti v jednom. kde je kultúra cestovania?! idem het, toto nemá zmysel...
Reakcia na: Ike #100789:
cez VT a HE urcite nie. Ide len o to, ci PO ostane mimo hlavnej trate KE - ZA - BA, alebo nie.

Re #100826 2xT3SUCS: obmedzovanim mozes dosiahnut len to, ze sa ludia na MHD prestanu spoliehat. To si zial vyskusali mnohe mesta ... No a konkretne pri elektricka, vzhladom na strukturu nakladov, ich obmedzenim cez vikend nedosiahnes taku usporu ako predpokladas.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.