Raz pán CTO v jednej diskusií na to odpovedal niečo v zmysle "Však mamičky s kočíkom majú k dispozícii druhé dve poradia 203/44, a to stačí." Že tie dve poradia nejazdia v noci už nespomenul.
Je to tak ako hovorí Urbanway, čo sa týka odchodov pozri si služobné CP služieb 44/51 a 44/52 (zadaj do vyhladávacieho pola prípadne sú odkazy nižšie; pri prezeraní služobných CP je potrebné byť prihlásený).
Ale si prípadne ešte v ten deň over vo výprave či boli 15 Tr na tieto služby vypravené. Počas niektorých nocí bývajú napäťové výluky a vtedy sú tam nízkopodlažné autobusy ako sú bežne vypravované na všetky ostatné nočné linky.
Na 21 Tr sa načakáš, tá je vypravená iba keď si na nej tí šotouši, kvôli ktorým sa do nej liali zbytočne prachy chcú zajazdiť – keď bude vypravená uvidíš to na stránke vozidla a podobne ako pri tých službách vyššie si môžeš pozrieť služobný CP aby si vedel časy odchodov v ten deň.
Inak plne súhlasím s tým čo povedal Urbanway. Je hanbou, že sa tento stav rozhodli aj naďalej udržiavať.
Kvôli nejakým za***ým šotoušom, ktorí sa nejakou veľmi zlou chybou v matrixe dostali do vedenia aby boli všetky trolejbusové spoje počas noci okrem jedného jediného odchodu jedným smerom (ktorý je prejazdom z L40) obsluhované vysokopodlažnými vrakmi... Musí viete čo.
21Tr jazdí nepravidelne, ale 15TrM už opäť jazdia na večernej 203-ke a nočákoch.
Škoda, že sa od 1.11. nezrušilo, okrem 200-kových čísel aj vypravovanie 15TrM. Inak, stále nechápem, prečo ich nemôžu vetrať na 201 a 202 v špičke (počas výluky na Čiližskej tam dokonca na to vyhradili poradia), asi by to nebolo dobré na PR.
Aj v BA odstavné smer Hlavná stanica sa zrazili súpravy, som to niekde čítal narýchlo no neviem kde, našiel som to v DenníkuN v čase 13:58 a info:
V úseku železničnej trate Bratislava odstavné – Bratislava hlavná stanica prerušili dopravu pre zrážku dvoch súprav v depe. Mešká pre ňu rýchlik 707 z Bratislavy do Žiliny, rýchlik 607 z Bratislavy do Košíc a IC 44 z Košíc do Viedne. (tasr)
Samozrejme, kultúrne nánosy sú kontinuálne. Akurát sa dnes už vyznáva, že každá zmena by mala byť čo najmenej invazívna (ideálne reverzibilná), aby pri vyššom stave poznania/pokroku/vývoja vôbec ešte bolo na čom robiť ďalšie zmeny.
viac stojí než jazdí- neviem ako máš aktuálne informácie, ale toto platilo najmä v začiatku ich prevádzky. Počas tohto predĺženovíkendovej návštevy východu som na miestnej lokálke videl behať iba 861.
Aj funkcionalistické priemyselné stavby majú nárok na ochranu, a dokonca nie je obsahovo o nič iný ako pri gotickej katedrále či rímskej vykopávke. Kultúrno-historické hodnoty zďaleka nie sú len o vysokom veku a vznešenej funkcii.
Tak ale SORky, hoci hnusne lacne ostblokove stavebnice, si svoju funkciu plnia vyhovujuco. Zatial co 861 viac stoji nez jazdi, plus teda tie ostatne ufom vymenovane veci.
aha, takže keď napíšem, že nastaviť súťaž tak, že sa ide prioritne po cene a zasa tu budú Sorovraky a je to v oblasti dopravy málo ambiciózne na tak rozvinutý región, schytám tu zo stránky hejt, ale keď 861 sa kritizovať môže