Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: no.ev.di. #167636:
Chyba, po každej ceste, kde ťa bude otravovať hluk z reklamnej obrazovky musíš poslať "ďakovný" mail vedeniu DPB, svojim voleným zástupcom... Lebo takto to dopadne ako s RádioPointom kde sa vlastne nik nesťažuje a všetci si to pochvaľujú. ?
Reakcia na: drink #167633:
príp. postupne jednotlivé vytipované trasy dať v meste pod zem, t.j. v centre mesta by električka bola pod zemou, čo by bolo plus pre rýchlosť, no mínusom by bola bezpečnosť (asociáli, ožraté skupiny mladíkov na Obchodnej napr.,...) a tiež otvorenie priestoru v uliciach pre IAD, čo by sa malo skôr minimalizovať.
Reakcia na: Valec #167624:
no tak od teraz už iba zásadne so slúchatkami v ušiach budem cestovať, ak to vymývanie mozgov bude ešte aj v MHD, tak ďakujem pekne. Chcel by som vedieť, že kto toto všetko spískal ☠

Re #167632 TeBeCe: som zvedavý, že kto bude mať na starosti obsah tej televízie, že či to bude ako tradične nejaká finančná/developerská mafia úžernícka ?

Môžu tie televízie kľudne osádzať, ale iba do CNG Karos a Ik435 a tie kam to osadia rýchlo vyradiť... príp. do SORiek kĺbových a tie vrátiť do Libcháv ?
Reakcia na: Martin Fundárek #167600:
Všetko zlé je na niečo dobré: Ak by sa trať do Petržalky stavala bez EU peňazí, tak by sme sa aspoň nemuseli hrať na Tram-Train a 1435 mm.
Namiesto podzemného úseku Šafko - Hl. Stanica by som mimoúrovňovo radšej riešil najproblematickejšie kolízne body mimo centra: Molecova, Račko a podobne. Centrum je väščinou cieľom dopravy a nie je problém, že sa tam jazdí o niečo pomalšie.
Reakcia na: ivanbuto #167629:
asi sa chysta zavedenie bezplatneho cestovania. chces sa odviezt? mozes, ale pozeraj reklamu...
Reakcia na: ivanbuto #167629:
V niektorých už hučia. Ale môžeš využiť aj zónu ticha. Ja som sa viezol v televízorovej kĺbovej SORke a tam bola tá zóna (teda tam kde nebolo obrazovku počuť) vzadu, hneď pri motore. ?
Reakcia na: ivanbuto #167629:
uz hucia ?
Reakcia na: Valec #167624:
To majú v prostriedkoch MHD naozaj hučať televízory?
Reakcia na: TeBeCe #167626:
takže ďalších 227.766 € v lufte? aký tender/úver sa +/- v 05/2010 vybavoval?
Reakcia na: TeBeCe #167626:
Zase sa niekto nabalil...
Reakcia na: yuyanatim #167605:
suhlasim s nazorom ,ze by tam stacilo zastavovanie medzi od 7,30 do posledneho ranneho spoja.Smer Petrzalka. Na uvedenej zastavke po drastickom zredukovani intervalu a zmeneni na tzv.ucelovu linku chvilu zastavovala dokonca aj na Mladej Garde.
Mne sa rano dost dobre cestuje s L94 do Petrzalky na jeden prestup s elin.
L59 si odstoji kazde rano zapchu pred Vinohradmi.

Zastavovanie na Dvoroch ma svoje opodstatnenie. Byva tam omnoho viac ludi. Zastavka Aupark vznikla iba kvoli nemu a stoji tam vsetko okrem tohto expresu.
Myslim si ,ze z kapacitnych dovodov na tejto linke nebudu pridavane ziadne zastavky.
http://www.youtube.com/watch?v=kEUpjrCtCyk&feature=related
tak si ještě zapějme tu krásnou písničku. Vždycky slzím dojetím. Snad si je každý vědom, že USA jsou největší zárukou lidských práv, demokracie a humanitárních činností. Vždyť, kde by byla nejdemokratičtější blízkovýchodní země Saudská Arábie, kdyby nebylo tohoto hrdinného strážce lidských práv a demokracie.
Reakcia na: Zvero #167597:
Mňa zaujíma, že čo má člen predstavenstva v DPB v náplni práce - čím sa zaoberá. Má nejaký reálny dosah napr. na linkové vedenie MHD? Predpokladám, že to je podobne ako napr. poslanec v mestskom alebo miestnom zastupiteľstve iba vedľajšia práca.
Reakcia na: Martin Fundárek #167600:
dalsia informacia medzi riadkami, ktora podla mna totalne odstreli cely tunel pod dunajom je nasledovna sprava ...

http://www.mindop.sk/index/index.php?ids=36301&prm2=103628
http://www.wien.gv.at/wirtschaft/eu-strategie/eu-foerderung/etz/projekte/twincityrail.html

ak spoja hlavnu stanicu cez zvojkolajeny usek vieden - margegg - devinska - hlavna stanica, tak tunel pod dunaj definitivne pada..

kedze kto pozna tento usek vie, ze je to rovinata rovina a rakusani do toho chcu dat 200 mio euro na ich strane, je to zaroven pre nich odbocka od "nordbahn", cize stale na koridore..

kedze neziskali podiel v bratislavskom letisku, nemaju dovod budovat prepojenie schwechat - BTS ...

a v TEN-T koridore sa nespomina ako ma byt prepojenie W-BA a kedze ta trat cez marchegg bude elektrifikovana, ciastocne a potom plne dvojkolajova, s maximalnou rychlostou na tomto useku do 250kmh .. tak myslim, ze nie je o com ..

a po rekonstrukciii by som sa nedivil, ze by tam robili vykony ÖBB presne ako to robia po petrzalku 🙂
Reakcia na: no.ev.di. #167618:
A ty sa preco netrepes do Tesca na kamennom? 🙂 Vsak je logicke, ak mas 4 tesca, tak chces ist do toho najblizsieho - krom toho ta "tesco" moda ... je divna ...
Reakcia na: Ike #167617:
preferencie sú variabilné, no volím aj s ohľadom na dostupnosť a čas. ? teda takto aspoň uvažujem ja, že sa nebudem ondiť do Polusu, pre nič za nič pokiaľ nemám cestu okolo.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.