Napad s 168 pekny, ale v sedle ti tak narastu vzkm že AŽ. 12 minutove sedlo si prerobil na 7,5 co nejdem ani radsej ratat aky je to narast vzkm.
Add 2: 84ka na HS: Obratisko HS nema rozpinaci charakter ?
L84 ponechat alebo skratit po Hl. stanicu
L184 zrusit
L34 zrusit
L168 expres - Technopol, Bradacova, Hrobakova, Lachova, Bulikova, EUBA, Kosicka, Dulovo, Trhovisko ( bud cez Jegeho k Zimaku) alebo rovno na Trnavske myto, Racianske, predstanicne, Hrobonova, Patronka a odtial ako L34 ku Krizu. Este by vynechala zastavky Mokrohajska, Huscavova a od Lipskeho by stala tak ako L34. Int. 8/15/10/15 Dlzka 42 min. co je 14 poradi.
L68 - 8/15/10/15, cize rano ostane int.4min a poobede 5 min. sedlo sa zlepsi z 12 min na 7,5 min. V smere do mesta dat cez Bosakovu. Dubravke ostane celodenna premavka tak ako volakedy L34. Cez prazdniny len premavka pocas spicky.
celkom v pohode, aj tak väčšina ľudí zo zdravotného strediska používa Šintavskú. Tam to bolo riedke, možno iba ranná špička v smere do mesta tvorila výnimku.
to sa zas mne nestalo ešte ? dokonca ešte aj skoro ráno keď som šiel s L99 tam nastupoval človek. Ale povedal som takto : Ak to má viesť ku zavedeniu postupne všetkých zastávok na znamenie, čo by ušetrilo rozjazdy/rozbehy (palivo) tak prečo nie.
elektrickova zastavka nebude nikdy na znamenie lebo vodicovi stlacenie nesignalizuje a ani neukazuje aspon na starych vozoch to tak je....si vsimni ked ides elektrickou nikto nevystupuje elek. aj tak zastavi prepne uvolnenie dveri ked nic ide dalej ale vzdy zastavi
A v čom je problém, že je na znamenie aj keď tam vždy čaká 5-10 ľudí? Tí čo stoja vonku tam stoja stále rovnako a ten kto chce vystupovať si jednoducho stlačí jedno tlačítko.
nj, ibaže Švabinského na znamenie, pričom ešte aj mimo špičky tak čaká na bus 5-10 ľudí je od veci. Ale ak to má smerovať k postupnému zavedeniu všetkých zastávok na znamenie, tak v pohode. Len konečne by mohla byť aj nejaká premiérová električková zastávka na znamenie.
Hneď prvý deň práznin a dopravná situácia spolu so zastávkami na znamenie sa prejavili v plnej kráse. Cesta do práce (od dverí k dverám) mi trvala len 23 minút (toľko zvyčajne trvá len meškanie kvôli zápcham), jazdná doba busu 6, pričom cestou sme stáli len 2x. Kiež by to tak bolo celý rok. ?
inak ako si vôbec môžu dovoliť SADky odmietať poskytnúť informácie, resp. dáta o vyťaženosti liniek? Štátne peniaze im sú dobré hajzlom, ale keď štát od nich chce údaje, tak to hubujú. Boha, bič na nich, svine svinské ?
mohli k tomu pridať aj kapacitu vlakov, aká je. Ale tak na druhej strane, aj tá vyťaženosť bez ohľadu na to či tam jazdí rušeň + os. vozne alebo regionálny motorák vypovedá o niečom, že kde sú vlaky rentabilné a kde nie. Prečo sú tu hneď idioti čo hneď tam kde jazdí aj hoc len 811/812+prívešák alebo 813+913 využitá hubujú za to aby tam jazdili iba autobusy?! ? A čo keby raz konečne kričali, aby sa autobusy zrušili a posilnili sa vlakové spoje, t.j. na trati Rajec - Žilina by tak jazdili 2x813 ako som videl na úseku Prievidza - Horná Štubňa či Prievidza - Topoľčany.
ako, že by to možno bola pravda? Si nikdy tú klímu necítil ako to debilne fúka jak keď stojíš v prievane? A čo ja chcem aby kto kde uverejňoval? SOR je proste troska, autobus robený na kolene a zakázky má vieme vďaka čomu, tak čo kecáš, že moja dôveryhodnosť. Iba hovorím to čo je známe.
môžu si hlavu o stenu trieskať. SOR opäť posunul latku vyššie v debilnosti riešenia priestrannosti interiéru. Všadeprítomné podesty aj škoda komentovať ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.