Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: kecho #169153:

"Rekonštrukcia Eszterházyho paláca
Úprava Staromestskej ulice
Dopravné značenie počas výstavby
Uzávierka pravého jazdného pruhu v smere do
mesta, presmerovanie druhého jazdného pruhu do
protismeru; v smere do Petržalky zostane jeden
jazdný pruh.
Protismery oddelené Klemmfixami a DZ Z 4a."
Od: 01.07.2011
Do: 17.07.2011 ?
keď už každý po dve otázka 😉
1/nemali náhodou stavbári (vjazd do garáží) na Staromestskej povolenie na zabratie pruhu do cca 28.6.?
2/keď už to zapratali, je také zložité, aby ráno boli 2 pruhy smer mesto a popoludní zmeniť značenie na 2 pruhy smer Petržalka? či vlatne "nikdysatotaknerobilo"?
ahojte, mam dve otazky:
1. mate pocit, ze vcera pri tom dazdi, mrholeni a teplote okolo 15stupnov je "priaznive pocasie" na vypravenie klboveho autobusu na L29? videny klbovy sor okolo 20:30 na Lafranconi
2. je potrebne aby sa po vcerajsom dazdi dnes polievali cesty v meste? polievalo sa dnes poobede na Prazskej

...otazky su len tak na zamyslenie, ked stale sa tu vravi o nejakom setreni...
Reakcia na: 810zssk #169149:
S tým zimákom súhlasím. Keď tak po trase ako som písal o pár príspevkov nižšie. VŽDY keď som išiel 66 do/od Eurovei v nej boli ľudia. DPB šetrí tam, kde nemá. Minule som išiel poobede z Petržalky 94 na Vazku a od Smolenickej až po Dvory sme boli v kĺbaku dvaja, len preto, že 93 dve minúty meškala a teda išla hneď pred nami. Ako tu už bolo spomínané, nemohli by sa v špičke niektoré spoje zrušiť (ráno smer Petržalka, poobede smer mesto) a vozy by prešli naprázdno na druhú konečnú? Voľakedy tak jazdili linky 193 a 198. Ušetril by sa tým čas, čím by sa v konečnom dôsledku ušetrili aj nejaké poradia a hneď by bola úspora. Netvrdím, že skrátenie 66 bude mať katastrofálne následky, ale radšej mohli skrátiť 78.
Reakcia na: MariaT #169148:
Dobrý deň.
Po prvé, toto nie sú stránky dopravného podniku, takže tu nikto nemôže za skrátenie linky 66. Ak chcete, môžete napísať na zmenymhd@dpb.sk
Po druhé, na klimatizovaných autobusoch je zvonku pri dverách napísané, že priestor autobusu je plne klimatizovaný. Mohli by to síce nalepiť zvnútra pod každé okno, ale aj tak si myslím, že by sa našli takí, čo by tie okná otvárali.
Reakcia na: MariaT #169148:
My sme nezmenili nic, zmenil to DPB. Dovod je ten ze namiesto useku kde je bus vytazeny treba jazdit na Zimak kde to ale ze vobec nedava zmysel ?
Dobry den, mam dve poznamky:

1.) preco ste zmenili trasu linky 66tky? nemyslim si, ze pocas prazdnin bysa jej vyuzitie nejako vyrazne zmenilo, kedze skolaci ju skoro vobec nepouzivali, pouzivaju ju hlavne dochodcovia ako shuttle bus na trhovisko a pracujuci v okoli Eurovei/. Trasa k Eurovee bola podla mna vyhodna aj pre volny cas a navstevyu Eurovei, o by sa pocas prazdnin mozno dokonca az zvysilo.
2.) Navrhujem aby sa v autobucoch kde je zapnuta klima tot aj patricnym sposobom oznamilo cestujuci, pretoze je to zbytocne pltvanie kedze cestujuci na to nie su zvyknuti a nevedia o tom tak otvaraju vsade okna aj ked klima bezi a je to skoda nevyuzit to v horucavach.

Dakujem.
Ten 4846 este 1.7. bol na L59. Cize odstaveny je od 2.7 a aj vyradeny.
Reakcia na: S499.1023 #169144:
Aha áno, to by bolo najlepšie. ?
Reakcia na: TomJ #169142:
na ÚNS som pár krát vystúpil/nastúpil a bol som jediný, takže toľko môj postreh. Keď už je Švabinského na znamenie, tak potom sa už môže postupne začať pridávať jedna zastávka za druhou.
Reakcia na: Peon #169143:
Logické by bolo, keby sa použil odveký úzus, že u medzištátnych liniek sa obmedzenia podľa štátnych sviatkov nepoužijú a na vymedzenie rozsahu premávky sa použijú výhradne dni v týždni (napr. premáva (1) až (5)) alebo konkrétne dátumy (napr. nepremáva 24.XII.).
Reakcia na: TomJ #169118:
K tým sviatkom: Informáciu o tom som nikde nenašiel, ale tuším dávnejšie som na tomto fóre čítal (a znie to logicky), že 901-ka sa riadi podľa slovenských štátnych sviatkov. Takže zrejme aj 801-ka.
Reakcia na: no.ev.di. #169123:
Keď tu toľko rozoberáte tú linku 66, pridám aj ja jeden postreh. Od 1.7. na jej trase pribudli 3 zastávky na znamenie (Solivarská, DK Ružinov, Nevädzová). Zaujímalo by ma, či neviete nakoľko je využívaná zastávka ÚNS, keď táto ešte nie je na znamenie. Pochybujem totiž, že tam nastupuje/vystupuje viac ľudí ako na Nevädzovej či Solivarskej. Ide zase len o nelogiku zo strany DPB?
A tiež mi príde smiešna tá trasa cez Jégého. Je nutné, aby obsluhovala aj zastávku Slovanet? Veď prestup na električky je na Saleziánoch. Od štadiónu by mala chodiť tak ako linka 78 (v minulosti už takou trasou chodila) Tým by bol zabezpečený nielen prestup na hrane pri štadióne (ako sa tu už spomínalo), ale aj prestup z linky 98 na Bajkalskej. A ak ide o zastávku Drieňová, ktorá by tak do Prievozu nebola obsluhovaná, mohla by sa vybudovať na Drieňovej ulici a zároveň by som potom zaviedol aj zastavovanie linky 78 na tejto zastávke smer DH a v opačnom smere na zastávke linky 74 smer HLST.
Reakcia na: no.ev.di. #169139:
Tak tam si asi nedovolia ho pocmarat.
Reakcia na: Marek1978 #169138:
keď je reč o MBCC videl si už nejaký počmáraný? Ja som videl zatiaľ iba jednu SORku z Juráku počmáranú vzadu. Aj keď nemám rád SOR ale čmáranie po autobuse je pod moju úroveň, neviem prečo musia ľudia cestovať v takom humuse potom kvôli sprostým taggerom ☠
Reakcia na: MiroBA #169136:
Na tie capy nie su peniaze. Ja by som ich tiez najradsej videl tu. Co sa tyka vyroby, tak tych 15ks su schopny vyrobit do 2 mesiacov. Ja iem, ze vydrzia bezproblemov 15 rokov a viac, co sorky urcite nie. Opciu neviem dokedy treba uplatnit. Nevidel som zmluvy. Dalsia vec je, ze ci by ich vyrobili, ked len tento tyzden bol zaplateny nejaky kus z dodavky z oktobra 2010.
Reakcia na: MiroBA #169136:
beztak sú SORy predražené. Je predsa nemožné, aby SOR s takými materiálmi stál toľko, čo Solaris, ktorý je na takej úrovni, že Nemci už nemusia vyhadzovať peniaze za Mercedes a môžu si dovoliť porovnateľný komfort a takmer aj rovnakú kvalitu za nižšiu cenu. Nehovoriac o projektoch na ktorých Solaris pracuje so severskými zákazníkmi. Iba sprostým dopravcom na Slovensku nie je Solaris dosť dobrý, za to SOR je "super-duper-eňo-ňuňo-technical-progressive-uber-alles" značka. ?
Reakcia na: Marek1978 #169134:

Tých posledných 20 SORov hádam bude aj s klimatizáciou.
A keď už SORy, tak nechce DPB dokúpiť aj tých zvyšných 15MB Capacity?? Hodili by sa minimálne ešte na L98 a 83.
Však aj tak než ich vyrobia potrvá nejaký čas, hoci bude to ešte vyššie zadĺženie ale zase bude na dlhší čas pokoj.
Tie MB Capacity budú zase jazdiť aspoň 2Orokov, pochybujem, že SORy toľko vydržia.
Inak dokedy platí ešte tá opcia MB Capacity?
Reakcia na: Marek1978 #169134:
to radšej budem chodiť pešo alebo s tlačiť v Ik435

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.