je príliš veľké scifi mať v prípade navýšenia výkonov bratislavskej MHD 2 protichodné okružné a-bus linky okolo centra na spôsob brnenských a-44 a a-84?
Predstavujem si to takto:
a10: červený most-patrónka-brnianska-pražská-šancová-krížna-karadžičova-závlek cez otočku AS-Dostojevského rad-nábrežie-mlynská Dolina-patrónka-červený most
a11: AS-karadžičova-krížna-vajnorská-škultétyho-kukučínova-šancová(kvôli obsluhe Trnavského mýta bez zachádzky cez Miletičku)-pražská-brnianska-pri suchom mlyne-červený most-patrónka-mlynská dolina-nábrežie-dostojevského rad-AS
Najväčší problém je nájsť v centre 2 otočky s voľným miestom na 5-minútové prestávky. Pôvodne som rozmýšľal Hlavnú stanicu a Most SNP, ale o oboch tu ostatní píšu, že sú preplnené.
Vďaka tomu by sa teoreticky mohli oslabiť až rozdeliť transverzálne autobusové linky a namiesto toho posilniť radiálne začínajúce na tomto okruhu.
Predstavujem si to takto:
a10: červený most-patrónka-brnianska-pražská-šancová-krížna-karadžičova-závlek cez otočku AS-Dostojevského rad-nábrežie-mlynská Dolina-patrónka-červený most
a11: AS-karadžičova-krížna-vajnorská-škultétyho-kukučínova-šancová(kvôli obsluhe Trnavského mýta bez zachádzky cez Miletičku)-pražská-brnianska-pri suchom mlyne-červený most-patrónka-mlynská dolina-nábrežie-dostojevského rad-AS
Najväčší problém je nájsť v centre 2 otočky s voľným miestom na 5-minútové prestávky. Pôvodne som rozmýšľal Hlavnú stanicu a Most SNP, ale o oboch tu ostatní píšu, že sú preplnené.
Vďaka tomu by sa teoreticky mohli oslabiť až rozdeliť transverzálne autobusové linky a namiesto toho posilniť radiálne začínajúce na tomto okruhu.
nie zámer.