Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
ľudkovia chodia vôbec niekedy revízori na 21 od SAV na Patrónku? Kolegovia sa mi vysmievajú,že som jediná, čo cvaká lístky a, že oni tam ešte nikdy revízora nestretli...Nechcem byt zlomyseľná, ale niekedy by tam mohli prísť a MHD by si asi dosť prilepšila...
Ja X13 navrhujem na takúto trasu... a môžete ma aj ukameňovať ?

Hlavná stanica - Predstaničné nám. - Žilinská - STU - Floriánske nám. - Vazovova - Americké nám. - Mariánska - Nám. SNP

a cestou späť

Nám. SNP - Poštová - Vysoká - STU - Žilinská - Predstaničné nám. - Hlavná stanica

? ? ?
Reakcia na: Solider #177241:
Tvrdenie je bud lzive, alebo pravdive, nic medzi tym. Polopravda je len subor pravd a nepravd.
Reakcia na: Ike #177215:
Podľa mňa celkom dobrý návrh si napísal.
--------------------------------------------------------------------
Nechápem ako niekto mohol vymyslieť X13-ke takú nezmyselnú trasu! Akurát je na to, aby niečo bolo, ale efekt je nulový... To už radšej naďalej nič ako mrhať peniaze mesta (a teda Bratislavčanov) na takúto hlúposť! Veď je tam súbeh s 93-kou! Inde treba X13-ku...

Bez spojenia s Hlavnou stanicou tak naďalej zostáva zastávka Žilinská, ako aj STU. A hlavne Jesenského, Nám. Ľ. Štúra a Šafárikovo nám., ale aj Kamenné nám. Tam tiež premávala 13-ka a teraz je odtiaľ dosť zložité spojenie na Hlavnú stanicu...
Čakať 12-15 minút - to sa viac oplatí zbehnúť na SAV na trolejbus. Skôr sa tá X 13 mohla točiť na námestí SNP (na tej oficiálnej otočke pre autá).
Reakcia na: d3k0 #177238:
Pamätáte si niekto, že pred pár rokmi jeden víkend premávali ako NAD za 13-ku SOR-y B9.5 presne po trase 13-ky (teda väčšinou po koľajniciach)? To kvôli podložiu trate na niektorých úsekoch nie je možné dlhodobo?
Reakcia na: Solider #177243:
Problemom je, ze az na zastavku Postova nie je za 13 ziadna pouzitelna nahrada, lebo s prestupom je to take dlhe, ze sa uz viac oplati ist peso. Alebo autom. Cize podla mna by ND mala riesit zostavajuce zastavky 13ky (Zilinsku kludne ozeliem). Co sa penazi tyka, vedel by som vymenovat 10 inych liniek, ktore ak by sa prihliadalo na ekonomiku a dopravnu obsluhu, tak by uz davno boli zrusene... Tam treba hladat peniaze, nie v ND za vyuzitu 13ku.
Reakcia na: d3k0 #177242:
Fajn, ak nerátam rentabilitu trate a úžasné linkové vedenie električiek, je vytvorenie takejto linky správne? Rieši naozaj nová linka problémy, ktoré vznikli? Ak je to podľa Teba správne - je potom v poriadku, že tieto peniaze nešli skôr na nevyhnutnú opravu havarijných úsekov koľajových tratí?
Reakcia na: Solider #177241:
Lživosť sa neurčuje takto. Existuje určitá využitosť trate, od ktorej sa na 100% trať oplatí, a to sa neurčuje podľa počtu liniek, ktoré tam jazdia. To, že bolo a je nevhodné linkové vedenie E, je niečo úplne iné než rentabilita nejakej trate. (Linka a trať sú dva rôzne pojmy.)
Reakcia na: S499.1023 #177240:
Nikomu netvrdím, že moje tvrdenie je jediné správne. Ak zo štyroch liniek je jedna slušne vyťažená a ostatné tri dosť biedne, tak je moje tvrdenie lživé len na 25%. Samozrejme aj ja si pamätám slušne vyťaženú L1 aj L13 v občianskej časti dňa. Otázne zostáva, či je naozaj podstatné v krízovej finančnej situácii mesta a DPB míňať peniaze na všakovaké linky ad hoc, ktoré aj tak budú mimo pôvodné prepravné prúdy. Táto úvaha tu už raz bola spomínaná, a to presmerovanie L84 na Hlavnú stanicu po spustení pravidelnej trolejbusovej prevádzky na novej trati na Hroboňovu.
Reakcia na: Solider #177237:
Tak ja teda neviem, či je teraz medzi mlamodyjmi populárne tvrdiť, že v d-13 jazdilo 0-5 ľudí ale každopádne ako generalizujúce tvrdenie je to lož.
Dosť som sa tam najazdil ako vodič i ako cestujúci, aby som mohol záväzne povedať, že v občianskej časti dňa jazdila d-13 aj blahej pamäti d-1 slušne vyťažená.
Reakcia na: Solider #177236:
Takže je tam zámková dlažba alebo aká? Už som to myslím raz písal, ale na našom kontajnerovom terminále je položená zámková dlažba a jazdia tam stovky plne naložených kamiónov denne.
Reakcia na: Solider #177237:
13ka bola rano aj popoludni v pracovnych dnoch nabita. Tak aka nevyuzita trat? Ked sa dnes rano nedostanu ludia do busov a trolejbusov na Hlavnej stanici, tak to nie su taki, co zrazu spadli z oblakov, ale to su ti, ktori doteraz jazdili elektrickami. Samozrejme, 4 linky na stanicu su hlupost, ale hovorit o nevyuziti, to teda nie.
Reakcia na: Andy #177227:
Zaujímalo by ma, kto sa tým bude voziť. Ty? Lebo mne to príde ako mrhanie peniazmi. Aj samotná prevádzka električkovej trate na Hlavnú stanicu boli vyhodené peniaze. Pre tých 0-5 ľudí, čo sedeli v električkách, teraz budú nasilu a umelo vytvárať akési nové linky? Keby tam bol reálny dopyt, a nie akýsi politicky vymyslený, tak tá 'potrebná' linka by už premávala. A samozrejme je lepšie nič, ako smradobus smradiaci v centre mesta.
Reakcia na: S499.1023 #177234:
Na Obchodnej sa na VÚIS panely liala ešte vrstva betónu, ale problém tam je v tom, že je nevhodne zvolená dlažba, ktorá by sa po po pravidelnom jazdení autobusov úplne rozdrvila. Keď mesiac a pol jazdili po Obchodnej domiešavače, tak to bolo vidieť.
Reakcia na: Valec #177225:
Nechcem sa hádať, ale keby X13 chodila aspoň jedným smerom cez Žilinskú, prilákalo by to do nej viac cestujúcich ako pri tej trase, čo navrhol DPB. Myslím si, že už len kvôli tomu, že väčšina cestujúcich sa bude i naďalej tlačiť do plnej 93-ky a X13 bude chodiť naplnená podľa toho, aký odstup bude medzi ňou a 93-kou. Rozhodne by mala chodiť ešte hlbšie do centra, to uznávam.

K tomu Tvojmu návrhu so zlúčením 44 a 147: Je to síce zaujímavé, no z Koliby na Búdkovú by to takto trvalo cca 30 min., čiže jedno kolo hodinu. K tomu treba pripočítať nejaké meškanie a samozrejme prestávku. Interval by musel byť 30 min., aby si neoslabil kapacitu na súčasnej trase 44-ky a zároveň aby bola takáto linka atraktívna. To by si vyžadovalo 3 vozy, pričom dnes sú na 44 a 147 dokopy 2 a už teraz nedokážeme vypraviť minibusy na všetky linky (viď dnešnú 128). Takže bez zrušenia 27 a 128 o takom niečom nesnívaj.
Reakcia na: Valec #177218:
To je ale problém demencie DP, že si postaví trať na VÚIS paneloch a potom to zasype pieskom a zadláždi zámkovou dlažbou (Most SNP - tunel). Na Obchodnej ale nič také nehrozí, ak mi pamäť slúži.
Reakcia na: badrider #177232:
Daj si do googlu vyhľadávať "Dispečerské cestovné poriadky" a pozri ten web s koncovkou .eu
prosím vás niekoho kto máte k dispozícií odchody linky 98 podla poradí teda jednotlive poradia kedy odchádzajú s konečnej jasovská .... a taktiež linku 83 od technopolu podla poradia odchody ako zistím s grafikonu kedy mi ktore poradie pride ?
Reakcia na: derik #177208:
X13 podla mna straca zmysel tak ako je, vsak to je zbytocnost, preco radsej neposilnia ine linky ktore idu z hlavnej ?

a co sa tyka IPR, do roku 2020 budeme radi, ak sa urobi reko v ramci programoveho obdobia 2014-2020 z eurofondov, pod heslom pokracovnaie petrzalskej radialy systemom tram train 😉

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.