Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: albert.BKV.zrt #177416:
Och boze, hnusni cestujuci, maju ist radsej autom a nie reptat. Ale samozrejme nase pozicie treba zachovat aj potom ked uz autom budu chodit vsetci, napokon ako vieme zeleznica je tu pre zelezniciarov, nie cestujucich. Nieco ako MHD.
Reakcia na: Martin Fundárek #177408:
Fuj, skarede zeleznice Vam nedovolili ist do vlaku, 20-30 min. pred odchodom ?! ... Ak by sa nastupovalo do oboch suprav naraz, velka vacsina by nastupila aj do voznov Os vlaku, v domneni ze sa jedna o Zr so skorsim odchodom. Kludne ste mohli formou staznosti/nametu, pripomienkovat technologiu obratov a prac s nimi...
Pred casom dosla tiez "podnetna" staznost v zmysle: "preco sa k jednemu nastupisku pristavuju vlaky na odchod a zaroven na dalsiu kolaj toho nastupiska prichadzaju ine vlaky? Takto sa ludia zrazaju na schodoch a v podchodoch... " Navrhoval/a rozdelit perony na prichodove a odchodove.O prechodiacich tam nebolo nic...
?
Reakcia na: Andy #177414:
Neviem, či to dokážem popísať. Rozdiel je v množstve spojov, klientele, osobnostiach vodičov, rýchlosti a technike jazdy. To sa proste musí zažiť.
Reakcia na: S499.1023 #177413:
Môžeš nám, neskúseným, priblížiť nejaké rozdiely medzi bratislavskými a brnenskými nočákmi/rozjazdmi? 🙂
Reakcia na: irizar #177412:
Tak to ani omylom. Brnenské nočné rozjazdy (a hlavne jazdy) sú zážitok z inej dimenzie, porovnateľný len s jazdou trolejbusom zo Solingenu do Oehligsu.
Je to síce o Brne, ale väčšina deja by teoreticky mala sadnúť aj na Bratislavu... ?

http://imgur.com/a/i87YM
Reakcia na: Ike #177406:
Je to rýchlejšie ?
Reakcia na: Peon #177276:
vsetky tieto projekty co si vymenoval (az na metro) su PPP projekty, ale na dost inej urovni ako nase "PPP". je tam zaintereseovane mesto viedne (ergo spolkova krajina), ministerstva, do istej miery aj EU a sukromni investori (nieco na styl hb reavis) .. dalej aj ked nie su rakusani najcistejsi a dokazu tiez co to roztunelovat (skylink schwechat), ale tieto tri projekty pre zeleznicu sa im podarili..

co sa tyka metra, nestavia to len cisto mesto vieden, jednak uz spominana u-bahn steuer, co plati kazdy zamestnanec vo viedni, ale aj napriek tomu prispieva stat az do 50% na vystavbu metra, kedze to vieden je hlavne meesto...

a potom nepodstatny fakt, rozpocet mesta vieden, je skoro taky vysoky ako ma cela slovenska republika 🙂 a sokujuco tam napriklad cez PPP vysiel vonkajsi dialnicny 52km dlhy okruh na 1,5 miliardy euro aj s 30 rokov prevadzky, spravy a je o 4 metre sirsi, betonovy, ma 8 km tunelov, 80 kmprotihlukovych stien, ako nasa slavna R1, ktora ide mimo mesta, je uzsia, a bude stat 3,91 miliardy euro 🙂

aj o tomto to je
Reakcia na: Martin Fundárek #177408:
... na závese ktorého bola zamknutá súprava. ...
Reakcia na: Vladimír #177282:
No, ja mám so železnicou opačnú skúsenosť. V minulom GVD prichádzal na hl.st. Os 3038 (17.30), na závese ktorého bola zaknutá súprava. Zadná časť točila na Zr 1703 (odchod 17.45). Na západnej polovici perónu však bolo na tabuliach "Nenastupovať". Po odchode Zr 1703 nabehla na zostávajúce vozne mašina, urobila sa brzda, potom sa ohlásil cez rozhlas posun, potom sa popotiahlo na druhý koniec perónu a až vtedy mohli nastúpiť ľudia na Os 3039 (odchod 18.10).
Reakcia na: TomJ #177303:
A čo tak zablokovať označovače a povedzme 20 s pred odchodom ich odblokovať a zahlásiť "GONG - Vozidlo o chvíľu odchádza, označte si, prosím, cestovné lístky"?
Reakcia na: Hom #177404:
Podobne platí aj pre dojazdy L33 na Lovinského, kde je zákazová značka B6 s dodatkom 7,5t...

"Značka Zákaz vjazdu nákladných automobilov (č. B 6) zakazuje okrem vjazdu nákladných automobilov aj vjazd ťahača
prívesu, ťahača návesu a špeciálnych automobilov odvodených od nákladného automobilu alebo od autobusu"

otázne je, či sa trolejbus s pomocným dieslovým motorom považuje za špeciálny automobil odvodený od autobusu, ale tipujem, že hej. Každopádne nechápem, načo sa silou mocou trepú tou úzkou uličkou...
Reakcia na: 810zssk #177403:
100, 138, alebo predlžená 137
Chcem tu upozornit, ze este pred Vianocami bola pred zastavku Vystavisko osadena znacka zakaz vjazdu vozidlam nad 3,5t a akosi sa zabudlo na tabulku okrem MHD. Takze kazdym vjazdom 82 sa porusuje zakon. A je mozne aby vodic autobusu dostal pokutu???
Taka aktualnejsia a realnejsia tema:

Ake cislo bude mat trat Bratislava-Raca - Bratislava-Centrum - Bratislava-Petrzalka? ? ? ?
Reakcia na: 810zssk #177401:
samozrejme, vypadlo mi "kladný image dpb je oxymoron" 🙂

ale inak s Tebou súhlasím. Byť vodičom je povolanie a služba verejnosti. Tiež robím v podobnej oblasti (školstvo) a rozhodne si nemôžem prenášať osobné problémy do zamestnania, pretože kazím meno celej inštitúcii.

Uznávam, že nie vždy sa to dá - to ale nie je ospravedlnenie a už vôbec by nemalo byť apriori.

vodič by mal reagovať razantne, ale profesionálne - a nie napr. vrieskať na dobiehajúcu dôchodkyňu "Pridaj, rakovina!"
Reakcia na: Ike #177397:
Image moze byt aj negativny, to urcite vies 🙂
Reakcia na: Mike #177396:
Nie, prave v nasich podmienkach je mimoriadne dolezity. DPB a MHD ako system maju u nas hrozne meno. Psychoticki vodici ho vyrazne nicia co znamena este menej cestujucich v MHD, menej spojov, viac vypovedi. Kazia to sami sebe, bohuzial doplatia aj ti slusni.

Ja som bol nedavno svedkom incidentu v autobuse. Mladici spravili nieco co nemali, ale reakcia vodica namiesto profesionality bol uplne psychoticky vylev. Aj ked sa ma to netykalo, pokazilo mi to celkom slusnym sposobom den a ked nabuduce niekam pojdem a opat sa budem pytat ci MHD alebo IAD tak pocit "MHD je stresujuca" bude opat o nieco silnejsi.
Reakcia na: kecho #177398:
Ad 2: Vôbec by ma neprekvapilo, keby sa v tej dobe volala jedna zastávka dvoma názvami. Ale minimálne v smere do Petržalky zastavovali L55 aj L58 na Plynárenskej, hneď za križovatkou s Prievozskou... ešte dodnes je tam prístrešok.
Ostatné žiaľ neviem.
mal by som otázočku pre historikov (vychádzam z histórie na imhd z roku 1988), vopred ďakujem za odpovede, ak niekto vie 🙂
kde bola zastávka VD Druna pre L25? bol to pôvodný názov zastávky Stará Ivanská?
kde bola zast. Prievozská pre 55 a 58? lebo to vyzerá tak, že na Prievozskej boli všetky tri Tbus zastávky Miletičova...
nepamätá si niekto, či po sprejazdnení nadjazdu z Petržalky cez súčasnú Einsteinovu na most ČA v 1989 bola zriadená (dnešná) zastávka Farského? a či sa tak aj volala alebo mala iný názov?
?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.