no ta 41 je dobra hlavne ked sa pokazi sor a dnes som to vyuzil cakam na 64 ktory nedosiel tak aspon predlzena 41 a cela L 64 je blbost namiesto nej cely den 41 na hlavnu
Namiesto hypotetických úvah kandidátov treba do tej stoličky posadiť človeka, ktorý dá dokopy aspoň ten súčasný základ (abus, tbus, električka) aby fungoval tak ako má, potom môžeme rozmýšľať nad integráciou a rozvojom. Kým neuspokojíme cestujúcu verejnosť s tým, čo už máme, je zbytočné budovať niečo nové. Potom len spadneme medzi dve stoličky. Nasledujúce volebné obdobie bude z dopravného hľadiska veľmi zaujímavé, lebo aktuálne sa podarilo ako tak vyriešiť obnovu vozového parku, teraz už len poriešiť, aby vozidlá vozili spokojných ľudí a nestáli v zápchach. Ak to niekto vyrieši, o 4 roky má môj hlas. ?
Čítal som si volebný program kandidátky Tatiany Kratochvílovej na primátorku Bratislavy. Zo srandy som jej napísal ako by vyriešila napojenie petržalskej električky na vlak.
Takáto bola odpoveď: "Základom mestskej hromadnej dopravy v Bratislave sú trolejbusové, autobusové a električkové linky. Do Petržalky sa buduje tiež električková trať. Na železničných tratiach na území mesta sú v územnom pláne zadefinované železničné zastávky. Ich výstavba má pre dopravu význam - ak by bola vybudovaná takáto zastávka napríklad na Patrónke, nemuseli by cestujúci pracujúci v okolí cestovať z inými prostriedkami MHD a strácať tak čas. Pre bezpečný a rýchly prestup z jednotlivých dopravných prostriedkov je dôležité budovať prestupové zastávky a taká by mala byť aj po dobudovaní električkovej trate do Janíkovho dvora."
Dnes okolo 7:30 som videl za Sokolskou smer CMO 41 s 0 ľudmi a v 64 štyroch, teda naozaj bolo to predĺženie prepotrebné.
Inak nedal by sa vybudovať na Brnianskej za zastavkou Hroboňova smer CMO priestor na otáčanie busov do protismeru, čím by sa z 41 dalo prestúpiť na hrane na 63, 83 a 84.
Ta 64 sa tak zhorsila s pridanim sorov ze to neni mozne aspon ma ta 41 nejake opodstatnenie ale nemohli to spravit tak aby chodila cely den rovnako doteraz som vzdicky vedel kedy ide a teraz sa mozem spolahnut na interval 30 min vsetko co je dobre pokazia pevne verim ze dakoho nenapadne tie sory s apu poslat na budkovu ako pokracovanie 64 to by teda dopadlo ?
Myslíte si, že keby dotyčné osoby kolaudovali dom bez okien a dverí, že by ho skolaudovali? Lebo... pri všetkej úcte, zastávka, ktorej rozmery neumožňujú NP vozidlám zastavenie pri nástupnej hrane a ktorá, napriek tomu, že je nikový typ, je skonštruovaná bez možnosti zastavenie kĺbového vozidla tak, aby netrčalo do premávky, nespĺňa vlastne nič, čo by zastávka spĺňať mala. Ešte aj označník zastrčený v poli je viac "zastávkou" ?
Kartou vodica rozumies nejaku internu v DPB, hej? Lebo do tej statnej evidencnej karty vodica sa myslim skodove udalosti nezapisuju (kedze o nich policia vlastne nema ako vediet).
a dalej by profesne zdurzenia a DP mali ziadat aby kaselsky obrubnik bol v STN ako norma pre pouzitie na zastavkach. Aby projektant/stavebnik nemal na vyber.
Väčšina zástavok je v katastrofálnom stave, s tým v tomto meste nič nenarobíme, rovnako aj cesty, to je ešte horšie. Ak to máme brať z tohto hľadiska, tak pre Bratislavu nie sú nízkopodlažné vozidlá vôbec určené, lebo na takýto tankodrom pri splnení technickej živostnosti vôbec neboli konštruované.
Čiže škrtnutý nárazník je škodová udalosť, podľa správnosti by mal volať dispečing a oni to zaevidujú a spíšu a vinný je vodič, už by mal dolu prémie a zápis v karte vodiča..
No v poslednej dobe mam opacne skusenosti. Aj vcera na L32, isiel vozickar (DD - Kramare) a vodic zastavil pri obrubniku (ale skrtol naraznik, bolo pocut), pouzil kneeling a isiel vyklopit plosinu + pomohol vozickarovi az na vyhradene miesto.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.