Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 810zssk #221780:
Áno, ten materiál je trošku neprehľadne písaný a obsahuje aj zopár chýb ako napr. linka 63 nemá dotyk s trolejom ale je nahraditeľná a pod... Určite by som to štylizoval odlišne, ťažko presne pochopiť ako to autor presne myslel.
Reakcia na: zlomok #221779:
Ano, aj nie. V zavere sa uvadza nasledovne odporucanie: "Prioritne riešiť takto linku č. 205 s predĺžením po AVION a v prípade obstarania kĺbových trolejbusov s pomocným batériovým pohonom túto predĺžiť až na letisko M. R. Štefánika (viď návrh pilotného projektu)" - Posobi to teda tak, ze to predlzenie po Avion (vratane skratenia 63) chcu robit uz s DeGesmi a az predlzenie na letisko je podmienene nakupom parcialnych trolejbusov.

Celkovo je ten material napisany celkom zmatocne.
Reakcia na: Matej Balog #221778:
No tak moment, tam píšu o linke 205 a kĺbových trolejbusoch s baterkami pre jazdu mimo drôt, nie o degešoch... Tak isto 61 kĺbové trolejbusy s baterkami. To je niečo iné...
Reakcia na: zlomok #221776:
Aj po rovine? 😮
Reakcia na: Valec #221769:
Ešte daj výpočet nákladov. Hint: Pri degešovskej 30Tr môžeš rátať spotrebu 100 litrov na 100 kilometrov.
Reakcia na: Mike #221772:
Maxove sci-fi? Alebo to niekto naozaj myslí vážne???
Reakcia na: Valec #221769:
Hej to som cital a videl ten dokument. To je chore s tou 68, lebo ak ju obmedzia, tak ludia uz na Hrobakovej nenastupia!!! To iste plati o L61. Mna by zaujimalo, kto taketo somariny riesi a hlavne preco nikto sa nepozrie, ze mesta ako Praha a Vieden idu kupovat velkokapacitne vozy a maju navyse aj metro a u nas sa vobec nikomu nechce na toto pomysliet. Ved ked si len prepocitam, zeby sa kupili vozy capacita L trebasrs na L21 a interval by tam isiel z 5 na 6 alebo 7,5min, tak sa usetri 2-5 vozidiel a 6-15 vodicov, vzkm, co je pekna suma do roka. To je len priklad a takto by sa mohli pouzit este na dalsie linky. Takych 40 vozov by stacilo. A nie vymyslat s elektrobusmi a pod.
Reakcia na: MatejBA #221771:
Tak toho jedného pána autora (nielen) tu všetci dobre poznajú ...
Reakcia na: 810zssk #221770:
Skor to vypada, ze v Pezinku mali Den Otvorenych Dveri, a par ludi im uslo...
Prosim vas, povedzte niekto ze to je vtip..
Reakcia na: MatejBA #221768:
"L61 ledva stiha od Avionu"
To sa neboj, to je "vyriešené" ďalej ?

Pilotný projekt trolejbusová linka č. 205 – predĺženie na letisko
... Zároveň linka č. 205 ponúka novú prepravnú kapacitu a smerovanie pre dopravnú väzbu letiska v spojení s centrom mesta a Autobusovou stanicou Mlynské nivy, čo si vynúti koordináciu linky č. 61 a zmenu jej intervalu v preložením intervalu s linkou č. 205 za súčasného zvýšenia kapacity v sledovaných profiloch, čo je jedna zo súčasných požiadaviek na zlepšenie dopravnej obslužnosti - predovšetkým kapacity liniek v okolí Galvaniho ulice.


A pod slovom VYNÚTI si treba prestaviť toto:
Linka . . . Zmena počtu vozidiel . . . zmena km/rok
205 . . . +3 . . . +152.000
63 . . . -1 . . . -67.000
61 . . . -2 . . . -30.000

Neviem teda ako sa bude koordinovať L61 a L205, ale ak má dnes L61 horší interval ako L205 (mimo rannej špičky), tak pri poklese km sa musí ešte viac obmedziť. Veselá je tiež úspora vozidla na L63, ktorú predsa skrátia už pri zavedení DeGešov. ?

A komu by bolo málo, tak sa môže tešiť aj na "predĺženie linky č. 209 do Ovsišta za súčasného zníženia kapacity autobusovej linky č. 68". ?
Reakcia na: Valec #221763:
Im je*e? Tak L61 ledva stiha od Avionu a L63 uz na Galvaniho je plna tak, ze si clovek obcas nesadne (takze je tam 40-45 ludi a tam chcu dat vozidlo pre 60 ludi?). A co urobia ked sa pokazi Deges? Vynecha spoj? Ci skratia po Radiovu? Alebo daju autobus?

A ta L65 - no tazko povedat, ci to je dobre alebo nie, tou som nikdy nesiel, kym som robil pri letisku.
Reakcia na: Valec #221763:
Vzhladom na vyssiu spotrebu degesov vs. EURO6 NB18 sa to neodporuca realizovat. Ale tiez som to cital.
Reakcia na: Valec #221763:
Dúfam, že minie. Zrušiť komfortný prestup tbus/65 na Trnávke tiež nie je zrovna šťastný nápad ... (Okrem ďalších už spomenutých závažnejších argumentov ..)
Reakcia na: Valec #221763:
Tak to bude chodiť L63 ešte prázdnejšia po Rožnavskej ako doteraz a na L205 balíky.
Keď skrátiť L63 tak po Bajkalskú a zlepšiť jej interval v špičke.

Pre L65 bude potrebná nová zastávka Pri zvonici na Galvaniho ul.
Reakcia na: Valec #221763:
I keď... ako tak čítam, tak skrátenie L63 súvisí s umiestnením striešky, nie s predĺžením linky 205.
Čo nás čaká (a možno neminie)? Náhrada kĺbovej linky degešom. ?

Vzhľadom na celkový počet vozidiel (15 ks trolejbusov 30Tr DG) odporúčame realizáciu predĺženia linky č. 205, kde spolu s linkou č. 210 bude zabezpečená celková výprava 12 vozidiel. „Natrolejovacie“ zariadenie bude umiestnené na zastávke „Spoločenská“, za súčasného skrátenia linky č. 63 po vozovňu Trnávka a „narovnania“ linky č. 65 priamo z Bojnickej ulice na Galvaniho, bez zachádzania na Rádiovú ulicu. Projekt odporúčame realizovať od 1.9.2017.
Dakujem za reakcie ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.