Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: fixxxer #221871:
Mohli nechať prvé dva riadky po siedmej, ktoré sa opakujú až do večera. Aj menej zdatný by si to ľahšie domysleli.

Aj tak nechápem čo týmto sledujú. CP sa nijako nezmenšil a ani nebol problém s jeho komplet vyobrazením.

Problém bol jedine u liniek s int. kratším ako 5 min. , kde sa to komplet nezmestilo do bežného formátu CP. napr. L93,94,68
Dávam len do pozornosti, čo som si včera všimol na zástavke električiek, Borská.
OK, cez prázdniny sa to ešte dá spočítať ceľkom ľahko, ale cez školský rok ?
8 minútové intervaly a spočítaj si ?
Už vidím dôchodcov, ako budú hromžiť.
Reakcia na: 810zssk #221863:
Ono ani interval sa v špičke nedodržiava. Práve na linke 68 či 50. Často krát vyše 20 min. nič a potom aj tri spoje za sebou.
Reakcia na: gejza #221849:
Existovala a na pár miestach ešte aj funguje.. niekde boli aj doplnkové semafory ako rýchlosťou si mal ísť aby si išiel plynulo na zelenú.?
Reakcia na: S499.1023 #221867:
No a napr. v Sofii majú aj zastávkový cesťák autobusovej linky, ktorá premáva iba v čase cca 5-9 a 13-18 a je tam uvedený iba interval - 180 min ?
Reakcia na: 810zssk #221863:
S intervalovým zobrazením som sa stretol v princípe vo dvoch podobách - v dávnej minulosti to bolo napr. v Bratislave pri trolejbusovej linke 12 aj neskôr pri električkovej linke 12, kde sa jednak odchody nezmestili do riadku (t-12 int. 3 min., e-12 int. 4 min,), jednak bol interval krátky ale nepravidelný a presné časy nedodržiavané. V takejto podobe sa to používa aj dnes v civilizácii, kde skutočne je skôr zmysluplná informácia, že cca. do 5 minút niečo príde. Druhá podoba bola sovietska, kde je cestovný poriadok zverejňovaný spôsobom, že v päťmetrovej výške na prevese visí označník a na ňom je namaľovaný akýsi približný interval. Väčšinou je to rozdelené na časti dňa (špička r, sedlo r, špička p, sedlo p, večer, noc) a informácia je aspoň ako-tak relevantná. S extrémom som sa stretol vo vtedy ešte neokupovanom Sevastopole, kde v periférnej riti (ale na veľkom sídlisku) bol na označníku uvedený "interval 3 - 57 minút". Výsledkom takéhoto prozákazníckeho prístupu bolo o.i. aj to, že na jeden trolejbus pripadalo tak desať maršrutiek.
Reakcia na: TomJ #221856:
Presne ako píše Mike, minimálne cez školský rok to po kaštieľ aj po kratšej ceste späť do Bratislavy (mimo samotné Bernolákovo) vykonáva to isté jedno vozidlo. Napísal som aj k tomu nedávno moje postrehy a doplňujúce otázky v príspevku #220885 Namiesto reakcie na to som sa však dostal 4 mínusky za ten príspevok. ?
Takze DPB uz obstarava elektrobusy

http://www.dpb.sk/o-podniku/verejne-informacie/verejne-obstaravanie/

2ks do 9metrov vozidlá ( toto tipujem ranne a poobedne vozidlo pre L43)
16ks do 12,2 metrov vozidlá ( netusim kde)
Reakcia na: Ike #221862:
Prave naopak, zmysel to ma pri cestnej doprave na linkach ako 68, kde realne casy odchodov nie je pocas dna sanca dodrzat. Tam je ucelne uviest len interval.

Dalsi problem pri elektrickach je ze tymto DPB zrusil uvadzanie nizkopodlaznych spojov na ZCP po vacsinu dna.
Reakcia na: Rubber38 #221861:
Bolo by optimálne, aby sa to používalo napr pri dráhovej doprave na radiálach v smere von z mesta spolu so zlúčenými CP. V princípe mi je egal, či mi zo Šafárikovho námestia ide 1 alebo 3. Dôležité je, že "niečo" jazdí každé 4 minúty. A tu je naozaj na mieste šetriť papier a toner.
Reakcia na: Salomon #221859:
V zahraničí to ale používajú v úplne iných prípadoch za úplne iných okolností. To len títo naši DéPéBáci si asi myslia, že je to automaticky definícia moderného Nosného systému MHD, lebo to videli na CP v metre o dve mestá vedľa
Reakcia na: Viko #221846:
áno, vo vyhláške platnej 7 rokov ?
Reakcia na: Viko #221846:
Dnes ráno z električky na zastávke, ŽST Vinohrady, pozerám ako puk, že linky 3 a 5 to majú uvedené. Najprv, som si myslel, že zle vidím ale potom som si povedal, že ok. Už som sa s tým stretol aj v zahraničí.
Reakcia na: gejza #221849:
Netaraj
Reakcia na: TomJ #221856:
Cez šk. rok to robí to isté vozidlo, malo by to aj cez prázdniny.
Teraz trošku odbočím od témy električiek k nášmu IDS.
Vyhľadávač cp.sk mi našiel spojenie z Bernolákova do BA s prestupom v Bernolákove pri kaštieli. Na prestup je tam 5 min (16.00 - 16.05). Prvý spoj má číslo 102444 141 a druhý spoj 102404 142. Keďže 141 a 142 sú čísla po sebe, môžem tomu rozumieť tak, že oba spoje vykonáva to isté vozidlo? Je to totiž pomerne rýchle spojenie, no nerád by som v prípade meškania prvého spoja zostal hore pri kaštieli.
Reakcia na: zlomok #221850:
Neviem, ako sa veci zmenili, ale ked bola Wirtschatuni na Spittelau, tak najvacsie plesnaky chodili na linke D ?
Reakcia na: MatejBA #221853:
K2S sú na tom horšie? Nevšimol som si.
Reakcia na: zlomok #221851:
Takze to, ze K2Sky su na tom horsie ako E1 je iba chyba UD DPB?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.