Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ike #223038:
Čo sú to mufky?

Bez ohľadu na to či je tam Odbočka Vinohrady alebo Močiar [sú blízko seba, však?], tak ak je tam aj malé nástupište ako píšeš, tak to sa využíva v mimoriadnych situáciách pre cestujúcich? Predpokladám, že chodník kamkoľvek do zastavanej časti mesta (napr. na prestup na MHD) odtiaľ nevedie - a ak tak iba nejaký vyšliapaný v tráve?

Na dopravni Odbočka Močiar aj Odbočka Vinohrady máva službu zamestnanec ŽSR podobne ako na železničných stanici v dopravnej kancelárii?

Hmm, takže na tej dopravni by rušňovodič mohol bezpečne stáť, a teda prejsť z jednej strany vlaku na druhú a pokračovať v jazde v opačnom smere? Hmm, ale ak by sa tam stretli dva protiidúce vlaky Regiojet , tak v Rači na stanici majú križovanie jednoduchšie. Určite by bol zaujímavý obrat 10-vozňového rýchlika na takejto dopravni - je vôbec reálne, aby tam lokomotíva obehla vlak?

Inak som zvedavý na budúcnosť stanice Predmestie. Dúfam, že sa raz bude viac ako takmer nijako v súčasnosti keď už bola zrekonštruovaná...
Reakcia na: Peon #223036:
Je to dopravňa s názvom Odbočka Vinohrady a ak sa nemýlim, je tam aj malé nástupište (ale to si možno mýlim s Odbočkou Močiar). Každopádne, ten prestup v Rači je pre rušňovodiča pohodlnejší a bezpečnejší a vzhľadom na vetvenie v Rači ten obrat predsa len menej znižuje kapacitu trate.

Na nadjazde ponad Račiansku dnes boli mufky.
Reakcia na: Valec #223034:
Vsak to nie je v ziadnom rozpore s tym co som napisal 🙂 Ale o to lepsie.
Regiojet smer Nové mesto (a späť) premáva zopár dní odklonom cez Raču a Predmestie. https://www.regiojet.sk/novinky-z-trate/vylukaKN Zaujalo ma, že napriek tomu, že v Rači na stanici stál iba z prevádzkových dôvodov, tak kým prešiel z jedného konca na druhý, tak jedna cestujúca normálne vystúpila z toho starého vysokopodlažného vlaku. ? Hneď na to prišiel aj Regiojet v opačnom smere.

Pozitívne vnímam, že Regiojet zastavuje aj na stanici Predmestie a ŽSR ho tam na infotabuliach normálne zobrazuje. ? Sú tam na nástupištiach aj označovače IDS BK? Nevidel som a neviem sa k tomu dogoogliť.

Hmm tá zachádzka až do Rače sa mi zdá dosť ďaleko časovo. Naftu, ktorú vlak navyše minie - to niekto Regiojetu preplatí? Keďže dnes už máme rôzne zabezpečovacie systémy, tak bolo by reálne keby motorák kúsok za ŽST Vinohrady na trati zastavil a tam by rušňovodič prešiel cez vlak, aby sa v opačnom smere dostal na Predmestie? V tej časti mesta je viacero koľají (z môjho pohľadu bludisko), tak možno by tú chvíľu ani nezavadzal iným vlakom, hlavne cez víkend...
Zdravím:

Koľko trvá priemerne jedna smena vodiča autobusu?môže presiahnuť 11hodín?

Ďakujem.
Reakcia na: 810zssk #223029:
"nie je zaujmom HBR aby regionalna doprava bola nepouzitelna"

V tomto máš pravdu len čiastočne. Stanica sa stavia, takže už celý SL nie je záujmom HBR. Nie tak dávno tu už bola snaha predať HBR podiel BSK.
Reakcia na: peste.noire #223032:
"Neviem ako by to definoval psychológ tú poruchu osobnosti, keď je niekto chorý narcis a trpí chorobnou potrebou trvať na svojej pravde" - Dunčizmus?
Reakcia na: 810zssk #223029:
Ftáčnik ako nezávisle-závislý kandidát budem mať okolo seba tých, ktorých mu už dnes nalinkovali a my vieme figu koho ... závisí hlavne ako sa HB Reavis a Slovak Lines dohodnú so Smerom.

Takých Sadovských máš v čele každej SADky. Neviem ako by to definoval psychológ tú poruchu osobnosti, keď je niekto chorý narcis a trpí chorobnou potrebou trvať na svojej pravde, príp. trpí panickým strachom z toho, že niekto iný by niečo lepšie ako je jeho systém uviedol do praxe. Iné SADky fungujú snáď inak ako Slovak Lines? Plne im vyhovuje stav, že CP sú ako noty na bubon a takt nevideli ako z rýchlika tie CP. Čím horší CP, tým viac žmýkajú samosprávu na službe, ktorá upadá a vyžaduje čoraz vyššiu dotáciu na 1km. Preto by ma zaujímalo, že kto má záujem na tunelovaní a zadlžovaní VÚCiek, ktoré si na financovanie poskytovaných služieb neraz berú nemalé úvery. ?
Reakcia na: Peon #223024:
Vzhladom na to ze ide o presun vystupista, tak to prilis vela neriesi, problem su nastupista.

Co sa listkov IDS tyka, to co navrhujes by urcite bolo rozumne a preto sa to zrejme nezrealizuje ? Inak totozne by sa to mohlo aplikovat aj na DPB.

Btw, skusali ste niekto cestovat regionalnymi spojmi s eCL vydanym u DPB v zone 0 (t.j. ked v PP neni nahodena sluzba)? Zaujima ma ako to vyhodnotia zariadenia SL a ZSSK - ci je tam nejaky fallback, alebo sa na to zas vsetci vybodli a proste system listky vyhodnoti ako neplatne a cestujuci sa moze....
Reakcia na: Peon #223023:
V regionalnej doprave v Rakusku v zasade plati, ze sprevadzane su len tie vlaky, ktore na zaklade predpisov sprevadzane byt musia z bezpecnostnych dovodov (pripadne este nejake dalsie kvoli turnusu). Autobus sprevadzany byt nemusi a preto sprevadzany nebude.
Reakcia na: Andy #223019:
Ftacnik je inteligentny clovek, ktory veci chape ked sa mu vysvetlia - a vysvetlit si ich aj nechava. Dovod preco jeho obdobie na magistrate dopadlo ako dopadlo je primarne ten akymi ludmi sa obklopil (vratane napr. Belfiho ft. Mrochta), co je zas dosledkom toho, kto ho tam vtedy pretlacil.

Otazne je:
a) Kto je za Ftacnikom tento krat? Opat Smer, alebo niekto iny?
b) Poucil sa Ftacnik a ma so sponzormi dohodnute trochu pricetnejsie zlozenie timu aby to politicky prezil (co je aj v ich zaujme)?

Realisticky to v oblasti dopravy vidim tak, ze za Ftacnika by si pravdepodobne SL/HBR dokazali pretlacit niektore veci ktore su ich zaujmom, ako napr. tahanie miliona spojov na ASMN. Na druhej strane by zas mohlo dojst k vyrieseniu tych veci, kde je dnes hlavnym problemom absencia odbornosti a zdraveho rozumu, ako napr. intervalove cestovne poriadky, dlhsia doba premavky, nadvaznosti a podobne. Tymto veciam dnes brania len Sadovskeho dogmy - realne nie je zaujmom HBR aby regionalna doprava bola nepouzitelna. Dovod preco takou je, je ze Fresov jediny "odbornik" na dopravu je Csader, ktory je ozvenou Sadovskeho 65-rocnych skusenosti s vyhananim cestujucich z verejnej dopravy.
Reakcia na: Peon #223024:
Budú čísla IDS BK, a platnosť lístka nikoho nezaujíma, kým sa vezieš tom autobue a nebudeš riešiť prestup. Keď je zápcha von z Bratislavy a v Senci chcú ľudia prestúpiť, tak si kupujú opätovne lístky na ďalší úsek, na ktorý si už v BA kúpili. Okrádačka je to, preto sa tie autobusy vyprázdnili.
Reakcia na: Peon #223025:
nerealne? ? ? to viem na 100percent
Reakcia na: Peon #223025:
V Prahe celkom bežne cestujem bielymi mestskými MAN Lion's City za tarifu PID. Len, bohužiaľ, ČSAD PolKost asi schudobnel a teraz nakypuje Krížne Cesty.
Čo myslíte, je reálne, že by tie mestské biele MAN Lions City zo Satur Transport prepravovali aj bežných cestujúcich za tarifu IDS BK? Má takúto zmluvnú dopravu pre zamestnancov aj Slovnaft? Ak sa nemýlim, tak nemá (oni majú, na rozdiel od Volkswagenu, vnútrozávodnú autobusovú dopravu).

Hneváte sa čo sa to tu pýtam? Toto nie je z mojej hlavy. ? Aj by som sem pridal jeden screenshot (na základe ktorého sa to pýtam), ale nemám na to povolenie. Info pre zainteresovaných: Áno, "23."
Zdá sa, že problém s diaľkovými autobusmi obmedzujúcimi vozidlá MHD pod Mostom SNP bude od najbližšieho pondelka o niečo menší: https://www.regiojet.sk/novinky-z-trate/autobusy/zmena-zastavky-05.html Mohol by to aj Flixbus spraviť, nie? Ej ale tam na nábreží zas býva problém s turistickými zájazdovými autobusmi a aj tú zastávku potrebujú vozidlá MHD (linky 29, 50, 70, 133).

Čo myslíte, budú infotabule na Náhradnej ASMN raz zobrazovať aj čísla liniek podľa IDS BK? A cestovné lístky kúpené u vodiča Slovak Lines na prvej zastávke budú mať časovú platnosť počítanú od okamihu odchodu autobusu podľa CP alebo naďalej tak ako teraz od okamihu predania lístka? Totiž načas prichádzajúci cestujúci kvôli skôr pristavenému autobusu takto môžu niekedy prísť aj o 5 minút časovej platnosti cestovného lístka.
Reakcia na: 810zssk #223010:
Hmm, ale niektoré (náhodné vybrané napr. poschodové lasice) vlaky na tej trase snáď sú sprevádzané rakúskym personálom, nie?
Reakcia na: qwix #223017:
Za mna urcite Uhler. Na druhom mieste by u mna potom bol Ftacnik. Len tito dvaja tusia o com tocia.
Reakcia na: Andy #223019:
Jeho prepojenie na SMER vybavilo 300mil.€ do dopravnych projektov v BA.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.