Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: sci-fi #74110:
Potom by si linku 94 musel prečíslovať na 97. ?
Reakcia na: AAA #74107:
Nemam a ani som nikdy nemal nic s SAD alebo ZSSK, len by sa podla mna hodily nizkopodlazne busy na L91. A ked su len 15 metrove... Teda okrem Ikarusov 412, no tie su len tri, s toho jeden len pre telesne postihnutych. Tie su dobre tam kde su. Naco by som sa zo zmenami na L92 dohadoval s VW. Oni tu linku snad financuju?
L87 k Dostihovej drahe, lebo tam su napriklad internaty Ekonomickej univerzity, alebo aj nejake panelaky ci samotna dostihova draha. No ja som povodne myslel ze len niektore spoje, ine by koncily v Ovsisti.
Reakcia na: SDX #74105:
K Avionu by bola doprava zabezpecena L94, 61/161 by bla navazana tak ako 60 na prilety/odlety.
Reakcia na: AAA #74107:
Malo byť je nič moc návrh.
Reakcia na: sci-fi #74100:
Ja len stručne, čo som všimol pár vecí, s ktorými nesúhlasím, no celkovo to nie je nič moc návrh:
L 43: cez týždeň sa bude voziť každých 30 min luft a ešte predĺžiť ku Krematóriu a nechať 38, zhovadilosť na entú,
L 60: sor by zrejme stačil,
L 87: načo k Dostihovej dráhe? Aby silou mocou niečo išlo k Dostihovej dráhe, na súčasnú konečnú L 83?,
L 91: Predĺžme interval a dajme 15 m bus, nie si zamestnanec SAD, alebo ZSSK?
L 92: Ak sa dohodneš s VW môže byť.
Reakcia na: sci-fi #74100:
Podla mojho nazoru by pre petrzalku uz nebolo potreba tolko liniek na obsluhu ked budu elektricky
Reakcia na: sci-fi #74100:
K 50-ke: Mohla by sa potiahnut pod Novy Most (s alternativnym predlzenim cez most po Aupark, keby sa vytvorili plochy na "prestavkovanie" vodicov, napr. pod mostom)

K 61-ke: Nemoze byt expresna, pretoze potom nebude dostatocne zabezpecena doprava k Avionu. Riesenim rychlej dopravy z letiska by mohla byt mnou par krat navrhovana 161-ka, t.j. zrychlene spoje 61-ky, naviazane na prilety a odlety lietadiel.

A taktiez si dovolim mierne upravit tu 60-ku: Letisko - Trnavska Cesta - Trnavske Myto - Legionarska - ASMN - Mala scena - Safko - Novy Most (pridana obsluha ASMN a Trnavskeho myta, ktore by tiez malo byt obsluzene, navyse v pripade ze by isla cez TM, tak by ho teoreticky nemusela obsluhovat vyssie spominana 161 = zrychlenie).

A na 74-ku by som nasadil Urbina 😉 A aby som nezabudol 128-ku radsej na Novy Most ako na Apollo (zbytocne sa bude tocit a nikomu to nepomoze).
Reakcia na: petryk #74103:
to je cyklobus do DNV
Reakcia na: sci-fi #74100:
no , neviem , aku linku cislo 128 mas na mysli
Reakcia na: S499.1023 #74099:
Veď práve to, že nemôže "byť" som sa im snažil vysvetliť 😉 A viem, že existujú aj také napájacie sústavy, ale akosi sú pre debatu o BA dosť nepodstatné, vzhľadom na technickú náročnosť riešenia, a bezpečnostné prekážky 😉
Reakcia na: sci-fi #74100:
Ta L99 je naco? Ludia na sidlisku Kopcany by boli aj tak nespkojny.
Ludia zlaty, tento prispevok je asi najidiockejsi a najdlhsi. Viem to, a viem aj ze nie je mozna velka reorganizacia autbusovych liniek. Ja po nej ani netuzim. Prosim Vas, neberte ho moc vazne. Ked budete chciet, tak sa k niecomu vyjadrite, budem len rad. Nechcem zacat nejaku velku debatu, to nema zmysel. Mam bujnu fantaziu, a chcem na nieco uplne ine prist, ved uvidite.
Dakujem.

Nepravdepodobne trasovanie
Autbusovych liniek MHD v Bratislave po sprevadzkovani Petrzalskej elektricky (podla totalneho amatera)

Linka 20: bez zmeny

Expresna L 21: bez zmeny trasy, v spike 5 min. interval, klbove vozidla

L 22: bez zmeny trasy, premavka aj v sedle, kratke vozidla nizkopodlazne

L 23: bez zmeny

L 24: bez zmeny

L 25: bez zmeny

L 26: bez zmeny

L 28: bez zmeny

L 29: bez zmeny

L 30: bez zmeny trasy, hustejsi interval

L 31: Zrusena

L 32: bez zmeny

L 34: bez zmeny trasy, 12 min. interval v spicke

L 37: Zahorska Bystrica - Patronka (bez zmeny) - Kramare - Prazska - Hl. st., 15 min. interval v spicke, Solarisi 15 CNG

L 38: bez zmeny

L 39: trasa ako sucasna L31, klbove vozidla, 6 min. interval v spicke

L 41: bez zmeny

L 43: Lesopark - Vojenska Nemocnica - Tesco Lamac - Lamac - Krematorium, kazdy druhy, ostatne spoje bez zmeny, kratke vozidla, 30 min. interval pocas celeho tyzdna

L 44: bez zmeny

L 49: bez zmeny

L 50: OD Slimak - Safarikovo nam. a spät, po sucasnej trase, klbove vozidla, cez pracovne dni celodenne 12 min. interval

L 51: bez zmeny

L 52: bez zmeny

L 53: bez zmeny

L 54: bez zmeny

L 55: bez zmeny

L 56: bez zmeny

L 57: bez zmeny

L 58: bez zmeny

nova Expresna L 60: Letisko - Ivanska cesta -Trnavska cesta - Bajkalska - Prievozska - Dostojevskeho Rad - Novy most, Solarisi 15 CNG

Expresna L61: Letisko - Ivanska cesta - Trnavska cesta - Sancova - Hl. st., autobusy SOR

Expresna L63: bez zmeny

L 65: bez zmeny

L 66: bez zmeny

L 67: bez zmeny

L 70: bez zmeny

nova L71: Pristav - Pristavna - Landererova - Dostojevskeho rad - Novy most, kratke vozidla, cez pracovne dni 30 min. interval, cez vikendy a sviatky nepremava

L 74: bez zmeny

L 75: bez zmeny

L 77: bez zmeny

L 78: Cilizska - Mala Scena bez zmeny, od Malej Sceny pod Novy most a spät, klbove vozidla cez pracovne dni, kratke vozidla cez vikendy a sviatky, v rannej spicke 8 min. interval a v poobednajsej 10 min. interval, cez vikendy a sviatky 20 min. interval

L 79: bez zmeny

Petrzalske linky:

L 68: bez zmeny

L 80: Novy most - Panonska (Zastavky Aupark a Dvory) - Rusovska cesta - Farkeho - Bosakova - Bulikova - Ovsiste a spät, kratke vozidla

nova L 82: Kup. Matador - Kopcianska - Rusovska cesta- Viedenska cesta - Farskeho - Bosakova - Bulikova - Ekonomicka univerzita - Most Apollo - Landererova - Dostojevskeho rad - AS Mlynske Nivy a spät, kratke vozidla

L 83: Pri krizi - Zochova bez zmeny, Zochva - Einstainova - Rusovska cesta - Nam. Hraniciarov - Lachova - Bulikova - Ovsiste a spät, klbove vozidla

L 84: bez zmeny

L 87: Dostihova draha - Kutlikova - Dolnozemska - Ovsiste - Ekonomicka univerzita - Most Apollo, dalej po sucasnej trase az na Astronomicku a spät, klbove vozidla

L 90: Novy most - Einsteinova - Rusovska cesta - Kopcianska, od
zastavky ZST Petrzalka po trase L99 az na Antolsku a spät, Solarisi Urbino 15,


L 91: Bez zmeny trasy, interval 30 min. v sedle a cez vykendy a 20 min v spicke, vypravovane Solarisi 15 CNG, nova zastavka medzi zastavkami Jasovska a Nakupna zona Luky na Panonskej

L 92: Bez zmeny trasy, vypravovane kratke vozidla pocas celeho pracovneho tyzdna v spicke 15 min. interval

L 93: Hlavna st. - Budatinska (bez zmeny) - Lietavska - Vysehradska, klbove vozidla

L 94: Holicska - Vazovova bez zmeny, Vazovova - Racianske myto, dalej po trase L61 az na Letisko a spät, klbove vozidla

L 95: AS Mlynske nivy - Dostojevskeho rad - Landererova - Most Apollo - Sustekova - Bosakova - Farskeho - Nam. Hraniciarov - Romanova - Technopol - Pajstunska - Smolenicka - Budatinska - Jantarova cesta - Lubovnianska - Zehrianska - Jasovska a spät, klbove vozidla

L 96: bez zmeny trasy, 15 min. interval v spicke, v sedle 30 min. interval, klbove vozidla

L 98: Holicska/Technopol - Kutlikova - Dolnozemska - Ovsiste - Pristavny most - Bajkalska - Trhovisko Mleticova - Jelacicova a spät, klbove vozidla

L 99: Dolnozemska - Panonska - Kopcany a spät, ratke vozidla

L 159 (59): bez zmeny

L 128: bez zmeny, len namiesto Stareho mosta pojde cez Most Apollo

L 191: bez zmeny, len nova zastavka medzi zastavkami Jasovska a Nakupna zona Luky na Panonskej

Mosty:
Most Lafranconi - L92

Novy most - L80, L83, L84, L90, L91, L159 (59), L191

Stary most - _________________

Most Apollo - L68, L82, L87, L95, L128

Pristavny most - L96, L98

+ L99, celkom 16 liniek + elektricky, v sucasnosti celkom 17 linek ?
Reakcia na: Beus #74098:
Veď prúd nikdy nemôže "byť", vždy musí tiecť. Inak existujú aj napájacie sústavy, ktoré majú dve koľajnice, v jednej plus, v druhej mínus.
Reakcia na: S499.1023 #74097:
Heh, veď samozrejme že nimi tečie, teda úsekmi od najbližšieho uzemnenia po dvojkolesie 🙂 Narážal som na to, čo písali, že v nich prúd "je", čo samozrejme nie je, len nimi tečie, aj to len občas 😉
Reakcia na: Beus #74096:
Trakčný prúd koľajnicami samozrejme tečie tiež. Hádam si nemyslíš, že mizne v mieste dvojkolesia ? ? Pripomínam 1. Kirchhoffov zákon.
Reakcia na: S499.1023 #74094:
OK, na prúd pre zabezpečovačky som pozabudol, mal som na mysli len trakčný prúd 🙂
Reakcia na: Sommelier #74068:
Otvorene povedané, veľmi idiotský príspevok. Keďže je dlhý a idiocie je tam veľa, nebudem to detailne rozoberať, nemám čas ani chuť. Možno ti to vysvetlia iní.
Reakcia na: Beus #74056:
Je to ešte zložitejšie, lebo koľajnice nemusia byť uzemnené priamo ale cez rôzne oddeľovacie transformátory a tlmivky, pretože koľajnicami prúd tečie. Tento prúd slúži pre činnosť zabezpečovacieho zariadenia - koľajové obvody a prenos informácií na hnacie vozidlo.
Reakcia na: ufo #74092:
Hej, tú trať som si celú prešiel od hranice až do Kopčan obojsmerne. ?
Reakcia na: Mike #74090:
Koridor bude 100% z Petržalskej stanice a niekde pred novým domom nábytku Átrium má vbehnúť do zeme. ŽSR si dalo požiadavku, aby sklon trate bol do 17 promile. Otázne je, či sa to podarí, ak nie, pôjde sa na viac promile.
Trať cez Petržalku bude ako podzemná odbočka z trate z mesta a v Janíkovom dvore by sa mala napojiť na trať z Rusoviec tak, že sa pojde smerom do Petržalskej stanice, i keď aj spojenie z Rusoviec cez stred Petržalky do mesta by mohlo byť v budúcnosti zaujímevé.

Btw. tá trať pri Kaukazskej, to už ani tak nie je pôvodná trať do Wolfstahlu, ale pozostatky výťažnej koľaje vlečky Matadorky, ozajstné pozostatky trate do Wolfsthalu sú až za diaľnicou - kompletný zvršok aj s podvalmi bez koľajníc, kilometrovníky (pekné nemecké) a pri colnici dokonca mechanické návestidlo rakúskeho typu.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.