Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Keď už tu rozoberáte budúcu biskupickú radiálu...
Reakcia na: Urbanway 2423 #237426:
V ktorej časti konkrétne?
Reakcia na: on-line #237428:
Musí vietečo, chalani, musí vietečo.
Reakcia na: perets #237427:
Však o 150 metrov ďalej je už roky železničná stanica.
Reakcia na: on-line #237428:
Depo Jurajov Dvor, Nem. P. Biskupice, stn. xy
No zbohom...
Reakcia na: N/A #237429:
Vajnorsku uz pise v mojbus aplikacii takze 🙂
Reakcia na: on-line #237428:
Chcem veriť tomu, že ide iba o nejakú pracovnú verziu a vo finále sa nedočkáme patvarov ako V. hrdlo-internát, Vajnorská, Stn. Vinohrady a pod. ...
Reakcia na: Urbanway 2423 #237426:
Za križovatkou Parková - Domové role. V budúcnosti by tam mohla byť aj železničná zastávka.
Reakcia na: S499.1023 #237425:
O jeho prevedení som síce nepísal, ale máš pravdu. 🙂
Len tak pre zaujímavosť, kde by si takéto manipulačné obratisko (na Prievozskej radiále) umiestnil?
Reakcia na: Urbanway 2423 #237424:
Nácestné obratisko, najmä manipulačné a občasné, môže byť aj blokové a v úrovni cestnej komunikácie.
Reakcia na: S499.1023 #237423:
Tak myslím si, že pri tak dlhej radiále, ako bude tá Prievozská, by sa obratisko zišlo aj niekde inde ako až vo VH. Pravidelne využívané obratisko je samozrejme logické urobiť v okrajovej časti, ale nejaké manipulačné obratiská by sa zišli aj bližšie k centru.
Reakcia na: MatejBA #237406:
A kde by som pri výstavbe nových tratí mal chcieť robiť obratisko, než v okrajovej časti?
Reakcia na: Urbanway 2423 #237421:
Tak by to slúžilo aspoň ako vystupište.
Reakcia na: guest #237419:
No dobre, ale pri nehodách (alebo tu pri MÚ a ostrovnej prevádzke) nemáš inú možnosť, ale načo tu nechať cestujúcich vystupovať do koľajiska, okrem toho si neviem predstaviť, kde by sa nastupovalo, keď električky väčšinou stoja až pri priecestí s cestou (kde nie je vôbec žiadne nástupište).
Reakcia na: guest #237419:
Lenže predpokladám, že je rozdiel medzi mimoriadnou evakuáciou električky (keď na mieste asistuje dispečer, prípadne aj polícia alebo hasiči) a pravidelným zastavovaním...
Reakcia na: Urbanway 2423 #237415:
čiže ak by sa chcelo tak by to bolo možné. Nebolo by to nič horšie ako vystupovanie pri nehodách do otvoreného koľajiska.
Reakcia na: Adam3 #237417:
Nehovorím, že by nebolo najlepšie mať ich čo najviac (ako som to už nižšie písal), ale chcel som poukázať na to, že Mlynské nivy (a ešte aj jedna ďalšia úvrať) by sa vyjazdiť so 40ks dali. Okrem toho si myslím, že pri stavbe trate na Mlynských nivách a do Prievozu si to aj tak vyžiada zavedenie dvojlinkového variantu (ak už nebude zavedený), takže by bolo možné zaviesť aj tú linku Prievoz - Zlaté piesky a potom jej len zmeniť druhú konečnú.
Reakcia na: Urbanway 2423 #237411:
Ano na 1 dlhsiu linku to postaci. Ale ked bude potrebne urobit niekde (vymyslim si na Zlatych pieskoch) vyluku ako bola teraz v Raci tak co? Prekopeme cele linkove vedenie aby sme ziskali linku v trase Prievoz - Zlate piesky? Ved musime prisposobovat vozidla potrebam liniek a nie vytvarat linky podla toho ako to dokazeme vyjazdit.
Reakcia na: Urbanway 2423 #237415:
V areáli Metrologické ústavu je BIONT (zdravotnícke zariadenie), ale v zásade súhlasím

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.