Ale v Pendoline nesedíš kolenami natlačenými na druhého, keďže ťa od neho oddeľuje stolík (nohy si nemôžeš vystrieť ani v jednom z nich), takže by som štvorku v autobusoch a vo vlakoch neporovnával.
Clovek si naivne mysli, ze Slovak Lines patria v ramci poskytovania dopravnych sluzieb na Slovensku k tym progresivnejsim elementom.
A potom si precita, ze sa v NP vozidlach ludia drhnu...
Myslím že to cestovanie nie je ani tak problém so štvorka vs nohy (Ja, čo patrím asi medzi najrozmernejších z vás sa pohode zmestím, dokonca aj v maďarských veľkopriestoroch kde ej suverénne najmenej miesta), čo však môže byť problém je postavenie sa proti smeru jazdy. Je dosť ľudí ktorým otáča žalúdky pri jazde chrbtom. A čiste teoreticky môže nastať že do autobusu príde 50ks geriatre (nemôže stáť dlhšiu dobu a držať sa) a všetkým je zle. Neviem, či také dakedy nastalo, ale teoreticky. Prakticky však, tie 4, max 6 miest pri 15/18m vozidle sú vzhľadom na kapacitu a rozmiestnenie tyčí irelevantné. Ono hlavne chce podľa mňa daný dopravca nie len udržiavať staré časy vysokých podláh, ale skôr pragmaticky využívať vozidlá. SL autobusy nájdeme kade tade, a raz jazdia dotované prímesto, a raz ich nájdem na druhej strane republiky. A túto nenápadnú výhodu si chcú zachovať. Určite s nejakým 12m NP solarisom, byť 2dverovým (keďže interubino už nie je, tak urbino) sa ťažko pôjde do KE.....ale s takými Crossmi sa stratíš. Pridaj navyše to, že vozy zakúpiš za fondy, a nejaké cez svoje, a ono sa to úúúplne stratí. Narozdiel od ZSSK kde každý pozerá na prsty...
Zdravím, chcem upozorniť že appka imhd.sk nefunguje. Dokonca som si ju odinštalovala a nainštalovala znovu (+stiahnutie Bratislavských CP) a appka vypisuje chybu pri Plánovač ciest "Bohužiaľ počas spracovania dát došlo ku chybe". Pozrite sa prosím na to, je to veľmi využívaná appka na cestovanie, bolo by škoda znechutiť cestujúcich jej nefunkčnosťou. Ďakujem.
Myslím, že jedna z viet odpovede samosprávneho kraja vystihuje podstatu: "Verejný obstarávateľ uprednostnil zmenu a vývoj prímestskej autobusovej dopravy pred "obvyklým" poskytovaním prímestskej autobusovej dopravy v minulosti."
Prčo by to malo byť nepríjemné en bloc? Niekomu možno áno, niekomu nie, nech nevydáva svoje osobné preferencie za globálne pravdy. Keď cestujem tri hodiny Pendolinom do Ostravy alebo aj sedem hodín do Hamburgu, vždy si pri rezervácii vyhliadam štvorku.
Však nach sa do toho výberka nehlásia, myslím, že by odľahlo všetkým. Pán Sadistický by sa mohol zamestnať u nejakého štandardného dopravcu na západ od slovenských hraní a skúsiť tam presazovať svoje choromyseľné výplody.
Okej, to že cestovanie hodinu v štvorke môže byť nepríjemné by sa ešte dalo pochopiť, ale zvyšok....katastrofa.
Argumentujú tým, že v LINE Crosswayoch je viac miesta na nohy ako v LE no to ani zďaleka nie je pravda. A počet tyčí v LE je úplne rovnaký ako v LINE len s tým rozdielom, že v LE sú v prednej časti o niečo vyššie ako v LINE.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.