Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: NN #110602:
Tak ze v DPB za nu zaplatis 160 a u SL 99 pricom funkcnost je rovnaka 😉
vecer som odparkoval auto a rano som startoval baterka petocila naskocil motor a isiel cca 2 sekundy a potom zdochol NEVIEM V COM JE CHYBA!!!
bol som v servise
1. robili diagnostiku 0 chyb
2. meninil palivov7 filter
3.pozerali ci niesu rozvody preskocene
4. merali tlak vo valcoch
5. odpojili vyfuk
6.kontrolovali naftu
7.cerpadlo vstrekuje palivo
8.zhavice zhavia
9.vsetko vyzera byt dobre
A FURT TO AUTO NECHCE NASKOCIT
PROSIM VAS OZVYTA SA MI
VDAKA
Reakcia na: Ike #110578:
Ja si to prekladám ako "nevieme na to schrastiť prašule".
Reakcia na: Peon #110481:
Pojem "zavádzanie" mi pripadá trochu nemiestny. Zavádzaním sa zvykne skôr nazývať sľubovanie nejakej vlastnosti, ktorú výrobok alebo služba nemá, čo určite nie je prípad 23. Skôr by som to formuloval ako "nedostatočné informovanie", keď už.
Reakcia na: hoppusmark01 #110579:
podla mna by sa tie terajsie zastavky mohli kludne zrusit a v zasade spojit a presunut tam kde je dnes vystupisko, ak im ide fakt o priestor, zo zastavok by zostala len jedna zakruta na otacanie/vyjazd, stale nechapem velmi zmysel tych 2 zastavok na safku, ked frekvencia busov je tam taka ze by to v pohode stihala jedna
Reakcia na: d3k0 #110469:
A prečo je vložený spoj N91 zobrazený len z Jasovskej?
Reakcia na: 810zssk #110587:
no ale ako mi moze pri kupe elektricenky usetrit peniaze ta karta od SL za 99 oproti karte DPB za 160?
Reakcia na: pepke #110378:
"Samé prázdne" - nebolo to náhodou po nejakej nehode? Inak sa tam nejaké prázdne vozidlo sotva objaví.
"sú väčšinou plné akurát po ŽST Vinohrady a ďalej poloprázdne" - asi si tam nikdy v špičke nebol. Poloprázdna električka v smere z Rače príde na Vinohrady iba vtedy, ak sa predchádzajúca zaseká. Niekedy na Vinohradoch je problém sa dostať do vozidla.
Reakcia na: Solider #110599:
Co ty vies co vymyslia za 28 rokov 😃
Reakcia na: 810zssk #110589:
? ? ? Až na to, že TGV cez Bratislavu nepôjde (pôjde dole cez Hegyeshalom).
Reakcia na: Mike #110595:
no ved ak by postupovali podla toho schvaleneho planu (100ks 2009, 100ks 2010, 40ks 2011), tak v r.2010 tu bude 200 autobusov co moze pomoct aj Durkovskemu vo volbach. otazka je, ci to pochopi aj Durkovsky a ten tender sa zrealizuje.
Reakcia na: Mike #110595:
Tie dodavky budu postupne. Cize bud mozu mat pred volbami 100, alebo 200 novych vozov.. Takze bud cakaju na SOR, alebo su tupy.
Reakcia na: 810zssk #110589:
hehe, perfektne, a zaroven aj smutne.
Este na koniec by som dopisal: "a vsetci normalni ludia sa uz z Bratislavy odstahovali."
Reakcia na: ivanbuto #110572:
Tak aby dodávka vyšla tesne pred voľbami 2010 ? ? ?
Mne sa páči aj veta: "Zámerom DPB preto je, aby vo vozovom parku boli vozidlá od dvoch, prípadne troch výrobcov." Podľa mňa chcel povedať "Zámerom DPB preto je, aby vo vozovom parku boli vozidlá od jedného, výrobcu značky Sor."
Najväčšia sranda by bola keby pred vyhlásením tendera na nákup električiek do Petržalky začal Sor vyrabať aj tie. ?
Reakcia na: 810zssk #110589:
LOL, pekne, pekne - a cim blizsie k realite, tym krajsie, az cloveka zamrazi...
Reakcia na: ivanbuto #110586:
Suhlasim. To s tymi turistami je hovadina, kolko turistov jazdi IGK? (taxiky neratajme)
Reakcia na: ivanbuto #110572:
presne ako s tratou na DD. otvarala sa par mesiacov pred volbami. Tych 240 busov ocakavajte az v roku 2010.
Reakcia na: hoppusmark01 #110579:
Mne by sa zdalo vhodne aj vedenie elektricky k Auparku. Neviem ale kolko by to stalo a o kolko by sa tym predlzila jazdna doba (mozno by mohli byt dve vetvy, bud cez Aupark, alebo priamo a rano by sa k Auparku vobec nejazdilo, zvysok dna by boli aj zrychlene spoje co by nezachadzali, aj normalne)...
Reakcia na: Ike #110571:
Pise sa rok 2030 a predseda predstavenstva Branislav Zahradnik (57) slavnostne uvadza do premavky dva nove autobusy SOR NBNTP 18, ktore by mali nahradit dozivajuce Karosy B741 CNG. Aj po obnove vozoveho parku by mali zostat v premavke este dve, ktore budu jazdit na zvysnych dvoch klbovych linkach. Ich vyradenie by malo nastat po otvoreni elektrickovej trate do Petrzalky ktore bude URCITE do roku 2034.

Premavku MHD v Bratislave zabezpecuje 30 autobusov (z toho 4 klbove) na 50 linkach, 4 elektriciky na dvoch linkach a 1 trolejbus na jednej linke. Priemerny interval je 180 minut. Podiel MHD v meste je 4%. V ramci 58-mej etapy preferencie by mesto chcelo do roku 2050 obnovit vsetky byvale elektrickove trate, ktore drahovy urad pre katastrofalny stav uzavrel a taktiez do roku 2034 otvorit elektricku do Petrzalky. Uvazuje sa aj nad jej vedenim v plytkom tunelY, co presadzuje najma starosta Petrzalky, Marcel Slavik (52). Planovany interval je 90 minut, pricom spoje budu nadvazovat na TGV vlaky z Pariza, ktore zacali jazdit minuly rok.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.