Reakcia na: Ámos #110982:
omyl, byval som na zastavke Lucanka a vyuzival prakticky len 98, 93/95 prakticky vobec, ale su to nosne linky preto ich preferujem, vozy z linky 98 a inych by som dal inde, ludia by mali viac moznosti, ako vravim prakticky az po EUBA je to zbytocna linka ktora sa da nahradit inymi, jazdi sice preplnena ale ti ludia by vedeli vyuzit ine linky, v pripade mojej reorganizacie z konca 91+95 prip. 95+88 prip. 99+xx, tato linka je v petrzke zbytocna kedze jazdi len trasy inych liniek ktore by mali byt radsej posilnene a dolezita je nanajvys od EUBA hore (kde vsak neovladam dalsie zastavky a neviem nakolko by sa tam dala za nu najst nahrada), preto vravim ze 98 ak v petrzke tak by mala koncit niekde u EUBA a neplytvat kapacitou na duplicitne linky vo zvysku petrzkymomentalne som od septembra prestahovany prave na zastavku Muchovo nam. odkial by som pre zmenu zrusil 78 a dal ju uplne z petrzky trebars s konecnou na safku
proste nie som egoista, v zaujm celkoveho zlepsenia liniek by som si vzal 98 a radsej mal prestupy a detto pri novom byvani by mi 78 nechybala v petrzke, mne tych par minut z muchovho na farskeho a zo safka na malu scenu problem nerobi
Re #110983 hoppusmark01: stojim si za tym ze 84 v petrzke je plytvanie vozmi, ktore by sa zisli skor na inych linkach a prestupy nikomu neuskodia, velka cast ludi tu sleduje len osobny profit a nevie si predstavit suhlasit so zrusenim svojej priamej linky s tym ze by mali prestup ale viac moznosti a lepsie intervaly
nevravim o zruseni 91, ale o zmene jej konecnej co by usetrilo kapacitu, nekoncila by az pod NM ale na vysehradskej kde by si jej cestujuci mohli vybrat 2 nosne linky 93/95 na ktorych trasach maju na vyber x dalsich liniek, je to rozhodne lepsie nez ist po panonskej kde maju na vyber az uplne hore s dost o nicom konecnou kde sa zbytocne plytva kapacitou na taku dlhu trasu ked by mohla koncit uz dole, spojenie s centrom by malo najlepsie mozne 91+93/95, lepsie nez vacsina petrzalcanov ktori maju na vyber bud 93 alebo 95