#10003> Pokiaľ sa dobre pamätám, tak v návrhu plánu územného rozvoja, či čo to bolo, bola trasa Pionierska-Rača navrhnutá tak, že pri prekročí železničnú trať už pri VK, nie pri polygrafickom učiličti. Tiež sa vtedy neuvažovalo o tuneli od Pionierskej, ale holt pár ***** dostalo zálusk na baráčiky na úbočí Karpát.
riko
Však o to ide, že sa musia bysy štverať hore Pražskou a Brnianskou, keby bol tunel od patronky s vyústením na Jarošovej to by situáciu vyriešilo jak pre MHD tak pre IAD a centrum by nebolo také prepchaté. Teraz ak sa chceš dostať autom od Figara na na Patrónku, tak môžeš ísť bud po Racianskej, Sancovej okolo stanice, Prazskej a Brnianskej a veselo zahlcujes mesto, prípadne po Pionierkej kde musíš dávať prednosť autám idúcim po Karpatskej, podlezeš trať a musíš dávať prednosť Tbusom idúcim zprava z Koliby, takže toto tiež nie je riešenie. Cca 2 km tunel od Patrónky k zváraku by to vyriešil. IAD by centrum obišla tunelom a hneď sa v centre ľahšie dýcha a cestuje MHD.