Prepáč, o čom to tu stále hovoríš, že sa "neuvažuje" s aplikáciou? Ako spomínal intony, práve ne Karloveskej radiále ako prvej sa má reálne preferencia riešiť, bolo na to výberové konanie, a má to robiť niekto zo zahraničia, myslím, že z Nemecka.... viac info bude mať možno Mike.
A to, že niektorí ľudia, či už na magistráte, GIBe, alebo u polície, majú preferenciu (v komplexnom zmysle slova) na háku, je vec, ktorá sa snáď časom zmení.
Ešte pripomeniem, že námestník Cílek deklaroval preferenciu električiek ako politickú prioritu v oblasti dopravy na toto volebné obdobie.... myslím, že mu treba dať šancu splniť svoje slová.
Nie, ak budú chcieť ísť do Husi, do Podhradia, na Kamenné nám., na Miletičku, na Hlavnú stanicu, do Karlovej Vsi, do Dúbravky, na Obchodnú, na Hodžovo nám. zvolia alterantívu miesto vlaku.
Ako rieši petržalský NDS MHD Hlavnú stanicu a Lamač, keď sú úplne mimo jeho dosahu (tým myslím úsek Janíkov dvor - Filiálka - Predmestie)?
Preto by sa mala rušiť 95, pretože by išlo o súbeh s NS. Ak ju nezrušíš, nezískaš žiadne deklarované vozidlá, ktoré by mohli pomôcť iným MČ.
Degradacia uzemia v Petrzalke je daleko vacsieho rozsahu. Parcik na Safarikovom nam. sa moze zveladovat a rozsirovat aj tak.
Re #99688 Jezo: Ako nezavisle od Petrzalky? Ved odstrihavas nosnu relaciu.
Pokial viem, tak medzinarodne rychlovlaky mali cez ZST Petrzalky pokracovat na letisko aj na Filialku. Dolezitejsie vsak je, ze ZST - UNS bude vyhradene pre vlaky a nakladne vlaky, pre mhd len v mensej miere
Re #99691 Ike: Riesi ho tak, ze sa rychlo dostanes do Lamaca a dalej sa dostanes busom ako doplnkovym subsystemom.
Re #99692 Valec: Spravne. Avsak v pripade NS MHD je tendencia dopravit sa k NS MHD, lebo je rychlejsi a blizsie k cielovej stanici v nosnom prude, v pripade elektricky budu preferovat alternativu.
Jo, a zostáva len dodať, že ide len o teoretickú oblasť, nakoľko práve v okolí koridoru pre NS MHD sú postavené bytovky s rôznymi terasami, ktoré tvoria bariéru v pohybe a tak zväčšujú dochádzkovú vzdialenosť. Skutočná dostupnosť tak bude o niečo menšia.
Nič to však nemení na skutočnosti, že bez ohľadu na to, či v staniciach bude zastavovať súprava ZSSK 560+3x060+560, ZSSK 810+5*010+810, súprava OBB 4024 alebo DPB 2*T3, stále bude tá dostupnosť pre cestujúceho rovnaká a tí, čo už sú mimo dosach buď zvolia inú kombináciu dopravy alebo doplnkovú dopravu k NDS. Žiadne také, že k vlaku sa prejdú aj na dlhšiu vzdialenosť ako k električke tu platiť nebude. Tu nie sme niekde na dedine, že ak chceme cestovať, tak si z ponuky 15 spojov za deň vyberieme ten, ktorý nám práve vyhovuje a potom za ním pôjdeme hoc aj 2 kilometre.
ako riesi vlak lamac? bol si niekedy v Lamaci? videl si ZST Lamac? ZST Lamac riesi skor UO Podvornice ako Lamac... Lamac, a hlavne jeho cast kde je najvacsia koncentracia domacnosti je absolutne mimo tejto stanice...
Ano. Ale ci je to stanica, ci brehy dunaja, ci rozvojove oblasti (zapad po hranicu, juh), tak tie budu obsluhovane po uz existujucej, pripadne po planovanej (TEN-T, zeleznica na Wolfsthal) zeleznici nezavisle od vystavby cez stred petrzalky. Inak rychlovlaky nemaju koncit na Filialke? Ci po jej okresani to padlo?
pdf-to-doc: Mam na mysli tu studiu zeleznic ohladom nosneho systemu. Ak sa nemylim, je to .pdf prekonvertovane na obrazky a vlozene so .doc suboru. Mam trocha problem lustit co je tam napisane.
Nie, NDS-RER systém nerieši Hlavnú stanicu ani Lamač ani Devínsku Novú Ves, ani Malacky, ale maximálne východnú a južnú časť mesta.
Električka rieši smery pre obyvateľov stredovej osi Petržalky, ktorým ak vezmeš tieto spojenia, vrátane 95-ky ku Husi, budú výrazne ukrátení.
A keď sme už pri tej urbanizácii a vizuálnom efekte, po predĺžení električky do Petražalky zanikne obratisko autobusov na Šafku a zväčší sa parčík, zatiaľ čo ak by si zachoval skrátenú 95-ku, pretože premávka doplnkových systémov súbežne s NDS nie je vašou požiadavkou aj keď ide o ďalšie hlavné smery, naďalej by Šafko bolo nevhodne urbanizované ako je teraz.
Vychádzal som len z toho, čo je postavené teraz + tunel TEN-T + petržalská radiála. Ak bude čokoľvek navyše, tak je to len plusom.
Re #99663 Martin Fundárek: S týmto možno len súhlasiť, preto som si dovolil v rýchlosti nakresliť izochrony dostupnosti staníc v dochádzkovej vzialenosti 5 (toto je práve tá dochádzková vzdialenosť, ktorá sa považuje pre cestujúceho v hustozastavanej časti mesta za maximálnu) a 8 minút. Vopred sa ospravedlňujem za prevedenie, nakoľko žiaden iný softvér ako Paintbrush po ruke nemám:
http://i27.tinypic.com/16kyh68.jpg
btw. stale 20%?
Zvoleny 800m radius a nahodnych 5 zastavok, kedze si sam nevedel povedat kde si ich predstavujes
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
intony