Všimol si už niekto to "geniálno" čo vytvoril DP pod Novým mostom?
Nové prístrešky na zastávkach autobusov smerujúcich k tunelu sú síce elgantné ale...
Sú postavené tak blízko ku kraju chodníka, že čakajúci sa sotva pomestia a keď ľudia dobiehajú z autobusov, ktoré došli z Petržalky na 30-ku alebo 37-ku nastáva elegantná strkanica na zastávke č. 29. Mimo to, 29 má úchvatné intervaly (cca. 25 - 30 minút v špičke) a cestujúci majú k dispozícii dve lavičky po troch miestach pre štíhlych...
Že na 29-nu čakajú najmä starší ľudia - no a čo?!
Jeden odpočutý názor počas čakania:
"Ten somár čo to sem osadil asi v živote necestoval v dvadsaťdevine"
Nezostalo mi nič iné, len ticho súhlasiť.
Nové prístrešky na zastávkach autobusov smerujúcich k tunelu sú síce elgantné ale...
Sú postavené tak blízko ku kraju chodníka, že čakajúci sa sotva pomestia a keď ľudia dobiehajú z autobusov, ktoré došli z Petržalky na 30-ku alebo 37-ku nastáva elegantná strkanica na zastávke č. 29. Mimo to, 29 má úchvatné intervaly (cca. 25 - 30 minút v špičke) a cestujúci majú k dispozícii dve lavičky po troch miestach pre štíhlych...
Že na 29-nu čakajú najmä starší ľudia - no a čo?!
Jeden odpočutý názor počas čakania:
"Ten somár čo to sem osadil asi v živote necestoval v dvadsaťdevine"
Nezostalo mi nič iné, len ticho súhlasiť.
KLF
Chlapci (hlavne d3k0) - tato tema moze byt pre nas uplne uzavreta. ;))) netreba ju rozoberat ako rozchod. Trat na Obchodnej ulici je IDEALNE postavena, presun na Nam. 1. maja by bol menej idealny, pretoze na Obchodnej vystupuje vacsina ludi z Race a Karlovky, pripadne Dubravky, ktory idu do mesta a smeruju dole do centra. Je to nezmysel prekladat ju odtial kamkolvek. Ale bezpredmetne je to preto, lebo trat na Nam. 1. maja nebude. Nam. 1. maja je hlavny tah Petrzalka - Raca, nema zmysel tam strkat kolajnice. Ale ani toto este nie je dovod preco nema zmysel debatovat o tejto trati.