Reakcia na: S499.1023 #99126:
Ale spojením aspoň tých križovaní spomenutých v #99137 by trolejbusové ZV mohli byť flexibilnejšie. Mimoriadne i vopred plánované dočasné odklony trás liniek by sa mohli v niektorých prípadoch efektívnejšie spraviť (napr. tá 205-ka nie cez Jelačičovu).
A bolo by viac možností na výber pre prípadné budúce zmeny v linkovom vedení trolejbusov.
PS: Aká je to parno-vodná údržba?
S499.1023
Napr. obchádzka 205 cez Jelačičovu je úplne v pohode.
A prečo by mali ísť linky zo Šancovej do vozovne okolo hradu, keď môžu ísť cez Klamáre, mi tiež nie je jasné.
Je potrebné vybudovať niektoré prepojenia ale rozhodne nie bezhlavo drôtovať všetky zmyselné aj nezmyselné smery.
Inak, štvorramenná trolejbusová križovatka s možnosťou odbočenia zo všetkých smerov do všetkých smerov podľa mojich vedomostí (čo nevylučuje, že sa môžem mýliť, poučenie rád privítam) ani vo svete nie je. Najrozsiahlejšia mne známa je križovatka v Ostravepri Novej radnici, kde z ôsmich možných stôp chýba jedna.