Mily Vlastimil,
termin rakovina a rakovinabus sa nevztahuje na cestujucich, ale na kvalitu vozidiel. Bratislavske Karosy su bohuzial v takom stave, ze toto pomenovanie na ne pomerne sedi.
Keby tu pritomni ucastnici konferencie chceli byt fakt dehonestujuci (az morbidni), neoznacovali by pojmom rakovinabus ich neoblubenu linku 50, na ktorej su nasadene smrdiace Karosy, ale pravdepodobne linky 49 a 209 (domysli si, preco).
P.S. tri piva nie su dost na to, aby clovek robil v buse bordel. A vobec, vies, co je to mat za sebou tazku skusku?
termin rakovina a rakovinabus sa nevztahuje na cestujucich, ale na kvalitu vozidiel. Bratislavske Karosy su bohuzial v takom stave, ze toto pomenovanie na ne pomerne sedi.
Keby tu pritomni ucastnici konferencie chceli byt fakt dehonestujuci (az morbidni), neoznacovali by pojmom rakovinabus ich neoblubenu linku 50, na ktorej su nasadene smrdiace Karosy, ale pravdepodobne linky 49 a 209 (domysli si, preco).
P.S. tri piva nie su dost na to, aby clovek robil v buse bordel. A vobec, vies, co je to mat za sebou tazku skusku?
Martin Fundárek
Ad 111 - ja snáď ešte niekde mám CP 111 z čias, kedy to ešte neboli "odchody", ale klasický cesťák.
Ad inverzná tabuľa - pamätám sa, že kedysi sa robili pokusy, aká farba na akom pozadí je najlepšie viditeľná. Možno Tvoja tabuľa pochádza práve z tohto experimentu. (Vyhrala to vtedy čierna na žltej pred červenou na bielej.)
#9847>
Aha, zamenil som Limbovú za Stromovú. Ale pochopil si to v zásade správne - mal to byť takmer úplný kruh z Koliby cez Mierko, Červený kríž, Patrónku a Kramáre zasa až pod Kolibu. Text "Brečtanová-Vlárska (prechodne iba po Búdkovú) treba chápať tak, že v textovej časti máp cca od r. 1971 (edícia s mestským erbom) sa uvádzali iba konečné stanice, resp. ulice, na ktorých boli umiestnené, a to boli Brečtanová (= zast. Koliba) a Vlárska.