Je mi ľúto, že celú energiu mesto dáva na projekt NS z Petržky do mesta, resp. jej pokračovanie. Dávno už avizovali, že by bolo technicky možné predĺžiť trolejbusy L205 resp. 204 cez Galvaniho do NC Avion alebo až na letisko. Alebo postupná príprava predĺženie električiek z Ružonova na Trnávku. Myslím do NC Avion a nie luďom pod okná /klud/.Vadí mi, že mesto nerieši kritickú situáciu prechádzania cez kolaje medzi priecestiami Ivánska a Hradská. Taktiež by sa mala prepojiť Hradská ulica od Darexu na Galvaniho pri Hornabchu. Cez, ponad alebo popod kolaje. Križovatka Maxa Hella Trnavská cesta pri cintoríne Martinskom + podjaz na Trnávku je absolútne nevyhovujúca, taktiež priecestie Ivánska je problém. Ako nepetržalčan sa cítim ukrátený v iných dopravných projektoch. ?

Rozmýšľaš aj nad tým, čo píšeš, alebo len papagájuješ, čo Ti niekto zavesil na nos? ?
Marcelllooo
Re #98760 intony: Razeny tunel musi byt len v CMO. Mimo CMO je mozny aj tunel hlbeny, resp. tunel plytky. A prave CMO razit v tunely je najvacsia cast raziacich prac, cca 75%.
Treba si uvedomit, ze vynutene investicie a prekladky ciest, infrastruktury a pripadne nahrady za vyvlastnenie by boli po celej dlzke radial. V konecnom dosledku sa to naakumuluje na uroven samostatneho NS MHD.
Re #98761 Solider: Vobec nemam problem to priznat, prave naopak. Optimalne by bolo povodne metro. To je momentalne nerealne. Tak presadzujeme variant, ktory k nemu konverguje.
Petrzalka bola dopravno-urbanisticky i kompozicne riesenia s metrom, nie pozemnou elektrickou.
Na to, ze si 14-rocny chalan si dovolujes trosku moc, ked hodnotis cloveka, ktory nieco preskakal takym sposobom, akym to robis. Ale na druhej strane, respektujem a vazim si tvoju zanietenost sotoustvom, ako si sam teraz povedal. Tato tvoja zaluba mi je sympaticka a v istej obmedzenej miere ju aj ja zdielam (sam sa rad prevazam MHD a pozorujem ich) hoci u mna to neprepuklo do takej velkej miery. Ale tvorba dopravno-urbanistickych rieseni je o niecom uplne inom - to je o suhre dopravneho riesenia, urbanistike uzemia, kompozicii urbanistickych celkov atd. A tam sa do uvahy beru mnohe dalsie aspekty.
Re #98762 intony: tunel -a L -i mn. -y m.
stavba pod povrchom (zeme) umožňujúca pokračovanie komunikácie: železničný tunel;
tunelový príd.: hut. tunelová pec majúca podobu tunela
Slovnik slovenskeho jazyka. Nedalo mi to a na vase upozornovanie som si to pozrel v slovniku, ako je to... Takze je to v tuneli...
Re #98764 hoppusmark01: To by bolo mozne, ale len za predpokladu, ze by sa zakopala aj CMO a by sa siet rozsirila aj do oblasti Niv, Prievozskej, Gagarinovej. Kedze sa to momentalne neplanuje, presadzujem riesenie, ktore najviac konverguje k NS MHD.