Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: merice #97748:
Blbec vbehne pod električku aj tak a inteligentný človek si ju všimne na hocijakom zvršku.
Reakcia na: merice #97748:
Tak nasadíme okolo červené tulipány ?
Reakcia na: S499.1023 #97684:
No tak toto nepatrí na fórum, ale Marcel nie je v BAO, ani nie je môj "kamarát".... poznáme sa. Ja sa v aktivitách R14 neangažujem, môj názor konkrétne na petržalskú električku, ktorý je od jeho názoru odlišný, Marcel pozná a tento názor si aj držím. A ten pojem "ekoteroristický" nemám rád, už sme sa raz o tom bavili. ?
Reakcia na: Majo #97739:
Musím sa ti priznať, že električková trať zasadená do trávy je úplne super krásna. Tomu hovorím zmysel pre detail. Ale mám jednu poznámku. My - slováci, blaváci- nie sme zvyknutý na takéto zelené koľajnice. Bojím sa, lebo ľudia chodia s klapkami na očiach, aby ich v pravidelných intervaloch nejaká električka nezrazila a neprešla. Hm. Zasa by boli samé zápchy a NS na nič. ?
Reakcia na: S499.1023 #97682:
OK, ale tak neviem, ako to je s tou kvalitou montáže kríženia s eletričkami, lebo ísť tam viac ako 30 tým smerom nie je bezpečné, a ak máš náhodou tenší uhlík, tak ani toľko.
Reakcia na: klasIK #97722:
jezis to je vul
Reakcia na: Majo #97739:
Rád by som veril, že tá trať bude v takom krásnom trávničku a nie len v násype bez ľadu a skladu, tak aby dačo nejak bolo a ľudia boli ticho.
Reakcia na: drink #97737:
Hej. Ale myslím si že iný to nepovažujú za hlúposť. Myslím si že sa len boja, že im bude elina hučať pod oknami. Roky bývam pri elektr.trati a mne to neprekáža. Niekedy boli horšie tie pískajúce karosy.
Reakcia na: S499.1023 #97699:
Tak čo mi tu potom ostatní vrátane teba vypisujú, že nebude treba viesť električky ani ostatné linky k Hlavnej stanici tak ako doteraz?! Tak jasne mi povedz teda čo sa stane? Chceš vôbec aby dačo išlo cez Fililáku, alebo čoooo??? ?
Reakcia na: S499.1023 #97677:
No aj tento šetrný model s nosnými a doplnkovými linkami je náročný na vozový park DPB. Kraťase na 50,84,93 a 94 sú toho dôkazom ako to funguje, že z nosných liniek z veľkou kapacitou a krátkym intervalom sú skôr linky s kolísavou kapacitou a nepravidelným intervalom...
Reakcia na: intony #97652:
keby bolo menej liniek na električkách tak by šlo ľahšie robiť preklady...
Reakcia na: Solider #97641:
Mohla sa kľudne zachovať nie? Alebo posunúť nižšie. Určite by nebola na škodu.
Reakcia na: Ámos #97639:
Písal som tam ,že linky 201, 202 a 208 vynímajúc! Dobre viem ako to tam beží na týchto linkách tak odvolaj to čo si povedal.
Reakcia na: merice #97735:
Podľa mňa tu ide skôr o boj rozumu s ľudskou hlúposťou, lebo ako hovorí klasik: "Iniciatívny blbec je horší ako triedny nepriateľ". ?
Reakcia na: Marcelllooo #97728:
Takto vyzerá niečo, čo by v Petržalke rád videl každý, kto sa do toho aspň trochu vyzná - povrchový variant:
http://www.railfaneurope.net/pix/fr/trams/Strasbourg/Eurotram/1001-26/strasbourg1010_bk0706090045.jpg
http://www.railfaneurope.net/pix/fr/trams/Strasbourg/Eurotram/1001-26/SB0114.jpg
Ukáž mi, ako je táto trať neohľadulná voči život. prostrediu! Na rozdiel od "polotunelu" netvorí fyzickú bariéru a je dostupnejšia, energeticky menej náročná (napr. netreba eskalátory, osvetlenie staníc), menej rušivá, mestotvornejšia, fyninančne menej náročná na financie pri výstavbe i údržbe a mohol by som pokračovať do nekonečna...
Existuje nejaký variant, že kde by ostala aj ovca celá aj vlk by bol sýty? To by ma fakt zaujímalo. Alebo bude vždy víťaz a porazený...? Tak to býva aj v realite.
Reakcia na: drink #97730:
Nie, nákladná doprava má ísť tak, ako doteraz, cez ÚNS.
Reakcia na: Marcelllooo #97704:
5. Táraš. Na zmenu rozchodu netreba koľajnice vymieňať, stačí ich posunúť.
Reakcia na: Marcelllooo #97704:
"Vzhladom na synergicky efekt, ze sa tam vedie TEN-T17 koridor, regionalna doprava aj mestska doprava, dokadza ku multiplikacnemu efektu, co do kumulacneho efektu aj ekonomickej vyhodnosti."
Mohol by si to preložiť do zrozumiteľnej reči? Čo máš v prípade NDS na mysli pod pojmom "synergický efekt" a v čom sa prejavuje? Čo sa multiplikuje a kumuluje a ako sa multiplikuje ekonomická výhodnosť?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.