Reakcia na: enumaelish #97625:
Tak čo sa týka konkrétne 212 tam je tak trochu paradox, že v sedle, ale aj poobede je v smere z Kramárov plnšia ako poobede na Kramáre, kvôli nemocniciam. No zas poobede je relatívne plná v úseku ZŠ - Hodžovo. Ale keď sa na 206 vráti pôvodný interval tak by mohla byť aj sólo, a poradia 8 a 9 by mohli byť možno aj dnes sóla.A teraz všeobecne. Napr. cez týždeň aby si naplnil linku 43, tak interval by mala mať aj viac ako 3 hodiny. Lenže pri takom intervale každý pôjde pešo, alebo IAD. A tak je to aj s t-busmi v sedle. Jednoducho pokiaľ interval prekročí istú únosnú mieru, ľudia pôjdu radšej IAD, pešo, alebo nikam nepôjdu. Podľa mňa je 15 minútový interval v sedle na hranici znesiteľnosti, lenže jediné, čo tým ušetríš budú 2-3 vodiči na linku a nejake vozokm, no cena elektrina sa počíta nejak tak, že je najvýhodnejšie mať rovnaký odber počas celého dňa. Teda tvoje náklady klesnú, ale klesnú menej ako keď rovnako znížiš výkon vo vozokm u smradobusov, lebo nafta stojí celý deň rovnako.
810zssk
Mojim sotosnom by bola velka podzemna hlavna stanica Bratislava-Nivy, pricom R, IC a EC by stali aj na Filialke. Ale to je zial len sen...