Do Petržalky budú predĺžené električky, ktoré končia v centre (11, 12, 13, 14) resp. električková doprava prejde reorganizáciou a redukciou liniek so zlepšením intervalu.
Napríklad, ak ti pôjdu do Petržalky dve linky v 8 min. intervale, spoločný interval bude 4 min. Ak tri linky v 8 min. intervale, tak spoločný bude 2,7 min.
Ja si myslím, že sa mýliš. To nie sú mestské vlaky. V petržke bude premávať nízkopodlažná elina, taká ako skúšal DPB minulý rok. Siemens, myslím. Vyrobená pre Cagliary. Mestské vlaky niečo ako S Bahn vo Viedni bude premávať po existujúcich trasách, ktoré sa budú rozširovať. Napr. Zastávka martinský cintorín a tak. Ten mestský vlak pojde určite aj v tom tunely TEN- T ale nie do petržky-sídlisko ale po vlakovej kolaji na stanicu. Čiže v tunely bude môcť premávať vlak, mestský vlak a možna ja tá nízkopodlažná električka. ?
Tak potom už fakt neviem. Ako to bude fungovať? Eliny z petržky prídu na šafko v 1-2 min. intervale a potom pojdu kam? Alebo budu mať 10 min. interval? Potom pojde elina do mestských častí? Musí potom DPB kupiť plno nových elín, aby zachovala plnenie intervalov mimo petržky. Som zmetený, lebo za 24 hodín som už čítal plno názorov...
Však v meste je obrovské obratisko: šafko-jesenského-mostová-vajanského nábrežie, využije sa toto? ?
To čo ty nazývaš električky v tuneli a trať stredom Petržalky, v skutočnosti sa jedná sa o mestské vlaky a to nie sú elekričky napojené na existujúcu sieť.
Hej. Lenže tu sa ľudia mýlia. Nikdy nebude premávať vlak stredom Petržky. Vlak vyjde spod tunela tam jak je obchodný dom Atrium a napoji sa na existujúcu trasu z prístavného mosta smer stanica Petržalka. A následne po roku 2015 sa napoji elina z Petržky do tohto tunela. Čiže smer Janíkov dvor, tunel, Filiálka. Nikdy nepojde vlak medzi panelakmi. To je omyl. A v tunely by mala byt pridaná tretia kolaj pre eliny. Tak o tom písali.
Vravím o železničnej trati stredom Petržalky, ktorú Marcelllooo presadzuje, s napojením na podzemný tunel koridoru TEN-T. Električka by samozrejme kompatibilná bola.
Mne prekáža to, že NS MHD v Petržalke bude na ďalšie desaťročia nekompatibilný s existujúcim mestkým koľajovým systémom. Navyše ak tebou presadzovaný NS MHD bude mať iba jedinú trasu a cieľ v 5-6 min. intervale, zatiaľ čo zvyšok mesta bude mať interval 1,5 až 4 min. električkami, ktoré idú do viacerých častí mesta, nie iba na Trnavské mýto.
A ako sledujem cestujúcich, veľakrát im vadí práve prestupvanie, ktoré je pri električkách omnoho jednoduchšie, než pri metre alebo vlaku v dvadsaťmetrovej hĺbke.
Milý môj, ten krátky úsek je 1,5 mld., pretože tam nie sú zapčítané vozy, dlhý úsek je 8 mld., pretože tam započítané vozy sú, dokonca pre 90 sek. interval, ktorý nebude ? bez nich by šlo o sumu 5 mld. ?
Ránko. ? Inak, obratisko by na Šafku nemuselo byť, však tie nové nízkopodlažné eliny by mali dvere na oboch stranách, vymenil by si šofér len strany na eline. Koľajnice by mali výhybky, kde by si eliny vymenili smer jazdy. Alebo by zliezli zo starého mosta na šafko, urobili by kolo okolo SND a Carltonu a cez Vajanského by sa vrátili na most.
Preco myslis, ze tu plati transaktivna vlastnost a teda zlozeny usek ma rovnake vozokm ako sucet vozokm jeho casti?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
intony
A ako sledujem cestujúcich, veľakrát im vadí práve prestupvanie, ktoré je pri električkách omnoho jednoduchšie, než pri metre alebo vlaku v dvadsaťmetrovej hĺbke.